Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 17

„Šiaulių“ komandos sirgaliai išpirko visus sezono abonementus

„Šiaulių“ krepšinio klubo sezono abonementus stebėti visas šio sezono rungtynes namų salėje per 3 mėnesius įsigijo daugiau kaip 900 ištikimiausių komandos aistruolių. Paskutiniai 2011-2012 m. sezono abonementai buvo išpirkti prieš BBL čempionato kovą, kur pirmose rungtynėse „Šiauliai“ savo aikštelėje palaužė Liepojos „Lauvas“ ekipą.
Darius Gvezdauskas
Darius Gvezdauskas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Šiemet komandos sirgaliams pristatėme naują abonementų pardavimo koncepciją, kurią sukūrėme kartu su bilietų platinimo bendrove „Tiketa“. Pirmieji rezultatai džiuginantys – bilietus visam sezonui įsigijo kelis kartu daugiau žmonių nei anksčiau. Dar pernai įdiegėme naują kainodarą, kurios laikysimės ir šiemet – rungtynių dieną bilietai brangs, tad laimės tie, kas jais pasirūpins anksčiau, o labiausiai – įsigiję abonementus“, – sako „Šiaulių“ klubo direktorius Adomas Klimavičius.

Sezono abonementų savininkai ne tik pamatys visas savo aikštelėje žaidžiamas „Šiaulių“ klubo rungtynes, bet ir taip pat galės su nuolaidomis įsigyti krepšinio atributikos ar naudotis arenoje esančių barų bei kavinių paslaugomis.

„Ištikimiausių aistruolių palaikymas mums yra itin svarbus, todėl pradžiuginti juos norime ir krepšinio aikštelėje, kur sieksime tik aukščiausių tikslų, ir už jos ribų. Ir toliau rengsime susitikimus, šventes su fanais, o sezono abonementų savininkai galės pasinaudoti papildomomis privilegijomis“, – sako „Šiaulių“ klubo direktorius Adomas Klimavičius.

„Šiaulių“ krepšinio klubas šį sezoną rungtyniaus LKL ir BBL lygose, LKF taurės turnyre.

Sezono abonementai į „Šiaulių“ klubo rungtynes prekyboje pasirodė birželio pabaigoje, juos pirmą kartą pardavinėjo pirmaujanti šalies bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“.

„Net ir vasarą, kurios didžiąją dalį Lietuvoje siautėjo Europos krepšinio čempionato aistros, „Šiaulių“ klubo sezono abonementai sulaukė pakankamai didelio aistruolių susidomėjimo. Per trumpą ir įvykių kupiną laiką tai gali pavykti tik ilgą istoriją ir tikrus, ištikimus aistruolius turintiems klubams“, – sako „Tiketos“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.

Jis pastebi, kad stipriausių LKL klubų sezono abonementai sparčiai populiarėja. „Naująją abonementų pardavimo koncepciją pristatėme pernai, o šiemet komandų, su kuriomis bendradarbiaujame – Vilniaus „Lietuvos rytas“, „Šiauliai“, Panevėžio „Techasas“, Utenos „Juventus“ – salėse nuo 15 iki 30 proc. žiūrovų bus sezono abonementų savininkai“, – skaičiuoja A.Žiauberis.

Daugiausiai abonementų parduota į „Lietuvos ryto“ komandos rungtynes, o didžiausią žiūrovų dalį ištikimiausi sirgaliai sudarys Utenoje, kur abonementų savininkai įsigijo trečdalį vietų arenoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius