Dabar populiaru
2016.11.14
Ar nuotraukos feisbuko puslapyje „Lithuania – Real is beautiful“ padeda gerinti Lietuvos įvaizdį?
Taip
27% | balsų: 609
27% | balsų: 609
Ne
53% | balsų: 1180
53% | balsų: 1180
Man nerūpi
19% | balsų: 427
19% | balsų: 427
Rezultatai   |   viso balsavo : 2216

Susiję straipsniai

2016.11.14 12:37 7

Turizmo departamentas kreipėsi į teisėsaugą dėl neteisėto turizmo prekės ženklo panaudojimo „Facebook“

Spalio pabaigoje Lietuvos valstybinis turizmo departamentas (VTD) pristatė naują šalies turizmo prekės ženklo koncepciją, kurios pagrindinė žinia – „Lithuania. Real is beautiful“. Atrasti tikrąją Lietuvos gamtą, kultūrą ir kitus tikrus bei autentiškus mūsų šaliai dalykus kviečianti koncepcija netruko sulaukti populiarumo socialiniuose tinkluose. Skaitykite daugiau...

Naujausios apklausos

Kaip vertinate šį įvaizdį?

2017.02.26
Balsavo: 7

Kaip vertinate šią situaciją?

2017.01.23
Balsavo: 3828
Parašykite atsiliepimą apie 15min