Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 04

Rogerio Federerio prekės ženklas antras sporto pasaulyje

Rogerio Federerio prekės ženklas įvertintas 26 milijonais dolerių. Forbes vertinimu tai vienas brangiausių pasaulio ženklų pasaulyje. Įtakingas verslo žurnalas R.Federerio prekės ženklui skyrė antrą vietą iš visų sporto pasaulio prekių ženklų.
Rogeris Federeris
Rogeris Federeris / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Forbes rašo: R.Federeriui priklauso įspūdingiausias dosjė iš viso sporto pasaulio. Jį sudaro dešimt pagrindinių sutartčių, tarp jų įspūdingiausias kontraktas su Nike per visą teniso istoriją. Jis vienintelės pratęsė sutartį su Gillete „Champions“ programa. Organizacija atsisakė Tigerio Woodso ir Thierry Henry paslaugų.

Tačiau žinomas verslo žurnalas ir toliau pirmą vietą skyrė T.Woodso prekės ženklui.

Kiek ankščiau išplatintame pranešime Forbes R.Federeriui tarp įtakingiausių pasaulio žmonių skyrė 25-ą vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius