Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rogerio Federerio prekės ženklas antras sporto pasaulyje

Rogeris Federeris
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Rogeris Federeris
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Rogerio Federerio prekės ženklas įvertintas 26 milijonais dolerių. Forbes vertinimu tai vienas brangiausių pasaulio ženklų pasaulyje. Įtakingas verslo žurnalas R.Federerio prekės ženklui skyrė antrą vietą iš visų sporto pasaulio prekių ženklų.

Forbes rašo: R.Federeriui priklauso įspūdingiausias dosjė iš viso sporto pasaulio. Jį sudaro dešimt pagrindinių sutartčių, tarp jų įspūdingiausias kontraktas su Nike per visą teniso istoriją. Jis vienintelės pratęsė sutartį su Gillete „Champions“ programa. Organizacija atsisakė Tigerio Woodso ir Thierry Henry paslaugų.

Tačiau žinomas verslo žurnalas ir toliau pirmą vietą skyrė T.Woodso prekės ženklui.

Kiek ankščiau išplatintame pranešime Forbes R.Federeriui tarp įtakingiausių pasaulio žmonių skyrė 25-ą vietą.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Deuce