-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

2010 m. Lietuvos naujų automobilių rinka išaugo 7 proc.

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis 2010 m. gruodį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 50 proc. iki 997 vnt. Kaip ir iki šiol, augimą daugiausiai lėmė kiek suaktyvėjusi paklausa bei itin maža palyginamoji bazė: 2009 m. gruodį šalyje buvo įregistruoti tik 665 nauji automobiliai.
„Volkswagen Golf“ su LED priekiniais žibintais
„Volkswagen Golf“ su LED priekiniais žibintais / Gamintojo nuotr.

Gruodį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 45 proc. iki 857 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka augo beveik dvigubai sparčiau: 89 proc. iki 140 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos rinkoje tarp markių užtikrintai pirmavo „Volkswagen“ (204 vnt.), antroje vietoje liko „Peugeot“ (118 vnt.), o trečiąją užėmė „Toyota“ (114 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (29 vnt.).

Gruodį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Volkswagen Tiguan“ (96 vnt.), „Peugeot 3008“ (53 vnt.) ir „Subaru Legacy/Outback“ (41 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Toyota Hilux“ (30 vnt.). 2010 m. Lietuvoje iš viso įregistruoti 8’906 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 7 proc. daugiau nei 2009 m. (8’291 vnt.).

Nepaisant „atsispyrimo nuo dugno“, rinkos apimtis tik viršijo 2001 m. lygį, tačiau nesiekė 2002 m. apimties. Jeigu sąlygos iš esmės nepablogės, 2011 m. reikėtų laukti tolesnio rinkos augimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius