„2010 finansiniai metai „Nissan“ kompanijai, augimo atžvilgiu, buvo rekordiniai“, – sakė „Nissan“ kompanijos prezidentas Carlosas Ghosnas. – Mūsų atsigavimo po krizės metodai buvo efektyvūs, o nauji modeliai, pasirodę rinkoje antroje metų pusėje, įskaitant ir „Nissan Leaf“ elektromobilį, sustiprino kompanijos vardą ir naujų automobilių pardavimus didžiausiose rinkose pasaulyje.“
Per 2010 metus „Nissan“ pardavė 4,19 mln. automobilių pasaulyje, tai yra 19,1 proc. daugiau lyginant su 2009 metais. Pardavimai Kinijoje, didžiausioje „Nissan“ rinkoje, pasiekė rekordišką 1 milijono vienetų skaičių su 38,5 proc. augimu. Europoje parduota 607 tūkst automobilių, 19,3 proc. daugiau.
„Šių metų kovo 11 d. įvykęs žemės drebėjimas Japonijoje sutrikdė mūsų veiklą, tačiau „Nissan“ kompanija dar kartą įrodė, kad sugeba atsilaikyti prieš įvairias nelaimes, – sakė C.Ghosnas. – Mes dar kartą pademonstravome savo patirtį per trumpą laiką atsigauti ir išsaugoti savo strateginius ir ilgalaikius įsipareigojimus. Nors šios nelaimės padariniai vis dar turi įtakos mūsų veiklai, tačiau mes stengiamės kuo greičiau atsigauti.“