-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

ALT automobilių parodoje - nuo greičiausių automobilių iki moderniausių radarų

Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ gegužės 6 d. prasidėjo tradicinė 12-oji automobilių, logistikos ir transporto paroda ALT. Čia susirinko lengvųjų automobilių, sunkvežimių, detalių ir aksesuarų gamintojų atstovai. Iš viso parodoje dalyvauja 97 bendrovės iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Baltarusijos, Prancūzijos.
„Lexus“ stendas
„Lexus“ stendas / Tomo Lukšio/BFL nuotr.

„Parodos dalyvių skaičius patvirtina, kad šalis jau kyla iš ekonominio nuosmukio, - sako „Litexpo“ direktoriaus pavaduotoja Kristina Pladienė. – Paskutinį kartą ALT paroda buvo surengta 2009 metais ir joje dalyvavo tik 60 bendrovių. Bendras parodos plotas buvo mažesnis daugiau nei perpus.“

Tomo Urbelionio/BFL nuotr./ALT 2011 automobilių paroda Vilniuje
Tomo Urbelionio/BFL nuotr./ALT 2011 automobilių paroda Vilniuje

Šiandien Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO prasidėjusioje automobilių, logistikos ir transporto parodoje ALT bene daugiausiai žiūrovų apspito naujus automobilius. „Peugeot 508“ – vienas jų, dar nematytas Lietuvos gatvėse. Šis automobilis pakeis jau įprastus 407 –uosius bei 607-uosius modelius. Taigi, tai galima sakyti, bus du viename arba vienas vietoje dviejų. Automobilis savo dydžiu yra tarpinis modelis tarp abiejų minėtų. Jis išsiskiria prancūzams būdingu puikiu kėbulo dizainu. Be to, „Peugeot“ lyg atsiprašydami už tam tikras gamybos klaidas ir kaprizingus modelius šį naują automobilį reklamuoja su šūkiu „Kokybės metas“.

Šalia „Peugeot“ puikuojasi Lietuvos „Metų automobilis 2011“ „Ford Focus C-Max“ bei dar naujesnis šios markės modelis „Ford Focus“. Automobilis pasižymi tuo, kad jame yra gausybė aukštos klasės būdingų saugumo sistemų – jis pats pajunta kada vairuotojas ima snausti ir jį perspėja, automobilis pats laikosi eismo linijų ir perspėja vairuotoją, kai ratas kerta liniją ir t.t Taip pat automobilis priekiniame skyde rodo kelyje esančius greičio ribojimo ženklus.

Pasak parodos projekto vadovės Jolantos Masiulienės, parodoje būtų kur kas daugiau dalyvių, jeigu ne pokrizinės ekonomikos ir nelaimės Japonijoje padariniai. Pavyzdžiui, ne vienas automobilių gamintojų atstovas atsisakė dalyvauti parodoje dėl to, kad gamyklos negali jam šiemet laiku pateikti reikiamo kiekio automobilių. Jie sako, kad jeigu automobilį pirkėjui gali pasiūlyti tik kitais metais, tai kam tada jį reklamuoti šiemet.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius