Negana to, jis prasitarė, kad „šis ženklas ant vienos kojos nestovės“. Tai reiškia, kad bus gaminamas ne vienas, o keli modeliai su „Lagonda“ ženkleliu.
Lygiai prieš tris metus Ženevoje vykusios parodos metu ponas Bezas pristatė „Lagonda“ visureigio koncepciją. Jei ne ekonominė krizė, jis jau stovėtų pardavimo salonuose. Tačiau ne itin geri kompanijos ekonominiai rodikliai lėmė, kad šis projektas buvo įmestas į stalčių.
Dabar, rodos, stalčius bus gerokai prakratytas. „Aston Martin“ vadovas sako, kad kompanija jau ieško pinigų, reikalingų šiam projektui. Jis prasitarė, kad „Daimler“ išleido apie pusantro milijardo JAV dolerių prikeldami „Maybach“ markę. Ponas Bezas yra įsitikinęs, kad jiems prikelti „Lagonda“ reikės gerokai mažiau pinigų.
Grįžkime į 2008-uosius. Ženevoje pristatytas kontraversiškas koncepcinis modelis buvo sukurtas ant „Mercedes-Benz GL“ modelio platformos. Spėjama, kad ši idėja bus išlaikyta, tačiau naujasis „Lagonda“ bus gerokai sportiškesnis nei „Mercedes“ broliukas.
Beje, „Aston Martin“ oficialus įmonės pavadinimas skamba „Aston Martin Lagonda Limited“, tačiau „Aston Martin“ ir „Lagonda“ modeliai bus parduodami atskirais prekiniais ženklais.
„Pavadinime „Lagonda“ užkoduotos keturios sėdimos vietos ir keturios durys. Jis bus skirtas kelionėms. O „Aston Martin“ visų pirma yra sportinis automobilis, todėl šiuos ženklus laikysime atskirai“, – pasakoja Ulrichas Bezas.