Pasak „Automotive News“, šis sprendimas priimtas valdybos posėdžio metu. Taigi, tai oficialu – gandai, kad prabangūs „Hyundai“ automobiliai turės „Genesis“ etiketę ir liko tik gandais. O 35 tūkst. ir 150 tūkst. kainuojantys automobiliai bus parduodami tuo pačiu pavadinimu – „Hyundai“.
Sprendimas priimtas bijant, kad atskiras prekės ženklas gali sugadinti pagrindinio „Hyundai“ ženklo reputaciją. Be to, naujo prekės ženklo įvedimas į rinką kainuotų be galo daug. Šiuos pinigus jie labiau linkę išleisti kuriant naujus automobilius.
Tiesa, „Hyundai“ „premium“ pavadinimo nesikrato. Jų tikslas – visus savo gaminamus automobilius priskirti jų pačių sugalvotam „modern premium“ segmentui. Su visais „žemiškais“ konkurentais varžytis tikimasi kitu kompanijos ženklu – KIA.
Kompanijos valdybos nariai įsitikinę, kad jau šiandien „Hyundai“ gaminami automobiliai savo kokybės ir kainos santykiu lenkia daugumą konkurentų.