-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ gamą papildė S3 modelis kabrioleto kėbulu

„Audi“ pristato dar vieną A3 šeimos modelį su kabrioleto kėbulu. Nuo paskutinio 2013 metų ketvirčio Vengrijos Gioro mieste gaminamas „Audi S3 Cabrio“ turės „vyresnįjį brolį“ – šią vasarą į automobilių prekybos salonus atriedės galingiausia šeimynos kabrioleto versija „S3 Cabrio“.
„Audi S3 Cabrio“
„Audi S3 Cabrio“ / „Audi” nuotr.

Tai neprilygstamos galios kompaktiškas keturvietis su sulankstomu minkštu stogu, kurio 221 kW (300 AG) pajėgumo 2.0 TFSI benzininis variklis pasiekia neįtikėtiną 380 Nm maksimalų sukimo momentą ir leidžia skrieti tokiam automobiliui sunkiai įsivaizduojamu 250 km/val. greičiu.

Naujasis kabrioletas jų savininkų negąsdins degalų sąnaudomis. Net su „S tronic“ automatine pavarų dėže šimtui klomtrų kelio jis vidutiniškai sunaudos tik 7,1 litro benzino.

Naujasis „Audi S3 Cabrio“ šiek tiek didesnis ir platesnis už pirmtaką. Ilgis nuo 4,24 m padidėjo iki 4,43 m, o ratų bazė pailgėjo dviem centimetrais iki 2,6m. Automobilio plotis taip pat išaugo dviem centimetrais iki 1,79 m, o aukštis sumažėjo 1,5 cm. Vizualiai šios proporcijos formuoja žemo, tačiau sportiškai veržlaus automobilio siluetą, paryškintą dizaino elementais ir dekoratyviniais akcentais.

„Audi” nuotr./„Audi S3 Cabrio“
„Audi” nuotr./„Audi S3 Cabrio“

„Audi S3 Cabrio“ dengtas sulankstomu medžiaginiu stogu su garsą izoliuojančiu putplasčio pamušalu ir stikliniu galiniu langu. Visi stogo standieji ir techniniai elementai pagaminti iš lengvų magnio ir plieno lydinių. Uždengimo mechanizmas elektrohidraulinis, valdomas vieno mygtuko paspaudimu.

Paspaudus šį mygtuką, stogas automatiškai užsidengia arba susilanksto vos per 18 sek. Uždengti arba sulankstyti stogą galima ir automobiliui važiuojant iki 50 km/val. greičiu. Apsaugos nuo apsivertimo sistema paslėpto tipo, sudaryta iš dviejų pavojaus atveju iššokančių saugos elementų.

Visa „Audi S3 Cabrio“ išvaizda liudija sportišką charakterį. Pagrindiniai priekinės dalies akcentai – improvizuotą bamperį per pusę dalijančios chromo spalvos apvadais įrėmintos atpažįstamo Singleframe dizaino grotelės ir dvi masyvios, korinėmis grotelėmis uždengtos oro įsiurbimo kiaurymės. Automobilio priekinę ir galinę dalis puošia modelio išskirtinumą liudijančios išraiškingos S3 emblemos. Galima rinktis vieną iš 12 kėbulo spalvų.

Žvilgsnį taip pat traukia aliuminio spalvos dekoro gausa. Šia spalva blizga priekinio stiklo apvadai, galinio vaizdo veidrodėlių korpusai, apsauginiai slenksčių antdėklai, dekoratyviniai galinio bamperio papuošimai ir sportinės išvaizdos išmetimo vamzdžių difuzoriai.

Kėbulas ir variklis

„Audi S3 Cabrio“ rėmas ir kėbulas pagaminti iš plieno ir aliuminio derinio, užtikrinančio maksimalų standumą ir nedidelį automobilio svorį. Tuščias kabrioletas sveria tik 1620 kg (be vairuotojo). Po aliumininiu variklio gaubtu sumontuotas 2 litrų darbinio tūrio, 221 kW (300 AG) galios TFSI variklis.

Maksimali galia išvystoma nuo 1800 iki 5500 aps/min. apsukų diapazone, o maksimalus 380 Nm sukimo momentas – nuo 5500 iki 6200 aps/min. diapazone. Su „S tronic“ automatine pavarų dėže „Audi S3 Cabrio“ 100 km/h greitį pasiekia per 5,4 sek. ir gali skrieti iki 250 km/val. greičiu. Greičiau važiuoti neleidžia elektroniniai ribotuvai.

Pavaros mechanizmas

Variklio sukimąsi valdo bei aukštą važiavimo sportiškumą ir ekonomiškumą užtikrina 6 laipsnių automatizuota „S tronic“ pavarų dėžė ir DSG transmisija. Vairuotojas gali rinktis automatinį arba mechaninį pavarų perjungimo režimą. Pavaras galima perjunginėti tiek įprasta pavarų perjungimo svirtimi, tiek šalia vairo esančiomis svirtelėmis.

Pravažumą užtikrina ir ratams praslysti neleidžia jau tradicine S modelių gamoje tapusi „Quattro“ nuolatinė visų ratų pavara su link galinės ašies diferencialo paslinkta sankaba. Šis techninis sprendimas leidžia geriau paskirstyti automobilio svorį tarp ašių.

Esant įprastoms važiavimo sąlygoms, didžioji dalis sukimo momento tiekiama priekiniams ratams. Silpnėjant priekinių ratų sukibimui su keliu, beveik nepastebimai didinama galiniams ratams tenkanti sukimo momento dalis. 

Važiuoklė

„Audi S3 Cabrio“ važiuoklė pasižymi ypatingu tikslumu, sportiškumu ir stabilumu. Automobilio svoris tarp ašių pasirstytas santykiu 56:44, o priekinė ašis „nustumta“ pakankamai toli į priekį.

Automobilis komplektuojamas sportine važiuokle, kurios dėka šios modifikacijos kėbulas 25 mm žemesnis, nei įprasto „Audi A3“.  Tikslų ir patogų vairavimą užtikrina adaptyvinis elektromechaninis vairo stiprintuvas.

Kabrioletas „apautas” 8Jx18 dydžio lengvo lydinio 5 stipinų ratlankiais su 225/40 R18 padangomis. Papildomai galima užsakyti įvairaus dizaino 18 arba 19 colių ratlankius.

„Audi” nuotr./„Audi S3 Cabrio“
„Audi” nuotr./„Audi S3 Cabrio“

Salonas

Salono apmušalai – juodi. Galinėje sėdynių eilėje gali patogiai sėdėti du suaugę asmenys. Bagažinės talpa – 285 litrai, tiesa, 40 litrų šio tūrio rezervuojama sulankstomam stogui. Krovinių skyrių galima padidinti nulenkus galinių sėdynių atlošus.

Asketišką vienspalvį saloną pagyvina įvairių metalo atspalvių dekoratyviniai elementai ir modelio emblemos. Prietaisų skydelio fonas tamsiai pilkas, o jo skaitmenys ir rodyklės – baltos spalvos. Tachometrą puošia trimatis S3 logotipas ir lenktyniniams automobiliams būdingas turbinos slėgio indikatorius.

Visi informacinės automobilio sistemos rodmenys pateikiami standartinėje komplektacijoje esančiame spalvotame ekrane. Užsisakius MMI sistemos arba pažangesnę automagnetolą, vairuotojo valdymo pultą papildo iš prietaisų skydelio iškylantis elektra valdomas ekranas.

Priekinės sėdynės – sportinio stiliaus, su integruotomis galvos atramomis ir S3 emblemomis. Galima rinktis vienalyčius odinius apmušalus arba įdomius odos ir tekstilės derinius. Kai kurie apmušalai papuošti kontrastingų spalvų grubiomis dekoratyvinėmis siūlėmis.

Standartinis „Audi S3“ kabrioleto vairas – oda aptrauktas ir S3 emblema papuoštas daugiafunkcinis sportinis vairaratis su plokščia apatine dalimi ir gausiu papildomų valdymo priemonių rinkiniu. Ant vairo papildomai gali būti montuojamos pavarų perjungimo svirtelės.

Paminos uždengtos metaliniais apsauginiais antdėklais. Automobilis gali būti komplektuojamas padidinto funkcionalumo uždegimo rakteliu ir patogiu „Start-stop“ sistemos valdymo mygtuku. Bazinės komplektacijos sąraše taip pat yra pažangi signalizacija, automatinė oro kondicionavimo sistema, „Xenon plus“ priekiniai žibintai ir bagažinės funkcionalumą didinantis paketas.

Papildomo komplektavimo galimybės

Iš specializuoto katalogo galima užsisakyti daugybę papildomos techninės įrangos, pramoginių sistemų ir dekoratyvinių elementų. Galimybių sąraše yra kabrioletuose labai praverčiantys galvos zonos šildytuvai, LED priekiniai žibintai, jau minėtas padidinto funkcionalumo uždegimo raktelis, „MMI navigation plus“ informacinė sistema su „MMI touch“ lietimui jautriu ekranu.

Papildomai montuojama LTE standartą palaikanti „Audi connect“ ryšio įranga suteikia automobilio techninėms sitemoms, vairuotoju ir keleiviams prieigą prie interneto ir specializuotų „Audi connect“ paslaugų. Puikų muzikos skambesį užtikrina papildomai užsakoma „Bang & Olufsen“ firmos garso aparatūra – įvairūs stiprintuvai ir garsiakalbių rinkiniai, gausiausiame iš kurių – net 13 garsiakalbių.

S3 kabrioleto vairuotojui taip pat paklūsta daugybė bazinių ir papildomų vairavimo pagalbininkų ir vaizdo kamerų, adaptyvinis tempomatas, eismo ženklų atpažinimo sistema, parkavimo pagalbininkas bei keletas pažangių saugos sistemų, mažinančių vairuotojo ir keleivio pavojų kai susidūrimo jau neįmanoma išvengti.

„Audi S3 Cabrio“ kabrioletas Vokietijos įgaliotose atstovybėse pasirodys vasarą, o jo kaina prasidės nuo 167 tūkstančių litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius