Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Automobilių prekiniai ženklai didina savo vertę

Žinomiausia pasaulyje prekės ženklų vertintoja „Interbrand“ paskelbė naują brangiausių „brand'ų“ šimtuką. Ilgalaikis jo lyderis „Coca-Cola“ nustumtas į trečią poziciją, o praktiškai visi sąraše esantys automobilių gamintojų prekės ženklai savo vertę padidino keliais ar keliolika procentų.
Vienuoliktoji „Toyota Corolla“
Vienuoliktoji „Toyota Corolla“ / Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr.

Pirmoje vietoje visame šimtuke atsidūrė „Apple“, savo vertę padidinusi net 28 proc., iki 98 mlrd. JAV dolerių. Antroje pozicijoje atsidūrė „Google“ – šios korporacijos prekės ženklo vertė pakilo net 34 proc. ir dabar siekia daugiau nei 93 mlrd. dolerių. Trečioje vietoje likusios „Coca-Cola“ vertė padidėjo 2 proc., iki 79 mlrd. dolerių, tačiau to neužteko buvusios pozicijos išlaikymui.

„Top 10“ prekės ženklų „Interbrand“ 2013 m. sąraše:

Vieta Prekės ženklas Vertė (mlrd. JAV dolerių) Pokytis, proc.
1 Apple 98,3 +28
2 Google 93,2 +34
3 Coca-Cola 79,2 +2
4 IBM 78,8 +4
5 Microsoft 59,5 +3
6 General Electric 46,9 +7
7 McDonald's 41,9 +5
8 Samsung 39,6 +20
9 Intel 37,2 -5
10 Toyota 35,3 +17

Dauguma automobilių gamintojų prekės ženklų taip pat padidino savo vertę. „Toyota“ vertė, lyginant su praėjusiais metais, padidėjo 17 proc. iki 35,3 mlrd. dolerių. Antroje ir trečiose automobilių sąrašo vietose įsitaisė vokiečiai „Mercedes-Benz“ ir BMW, kurių vertės praktiškai susilygino ir skiriasi apie 100 mln. JAV dolerių.

Aukščiausiai pakilusio motociklų gamintojo „Harley-Davidson“ prekės ženklas įvertintas 4,2 mlrd. dolerių. Bendrame sąraše jis – 96.

Daugiausiai vertę padidinęs automobilių gamintojas – „Porsche“. Šio prekės ženklo vertė kilo net 26 proc., iki 6,4 mlrd. dolerių. Nedaug atsiliko ir „Nissan“, kurio vertė padidėjo 25 proc. iki 6,2 mlrd. Vienintelis naujas į šimtuką patekęs gamintojas – „Chevrolet“. Sąraše šis prekės ženklas užima 89 vietą ir buvo įvertintas 4,5 mlrd. dolerių.

Automobilių ir motociklų gamintojų prekės ženklai „Interbrand“ 2013 m. sąraše

Vieta aut. Vieta sąraše Prekės ženklas Vertė (mlrd. JAV dolerių) Pokytis, proc.
1 10 Toyota 35,3 +17
2 11 Mercedes-Benz 31,9 +6
3 12 BMW 31,8 +10
4 20 Honda 18,4 +7
5 34 Volkswagen 11,1 +20
6 42 Ford 9,1 +15
7 43 Hyundai 9 +20
8 51 Audi 7,7 +8
9 64 Porsche 6,4 +26
10 65 Nissan 6,2 +25
11 83 KIA 4,7 +15
12 89 Chevrolet 4,5 Naujas
13 96 Harley-Davidson 4,2 +10
14 98 Ferrari 4 +6

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius