Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sportiškoji „BMW M“ serija - vis populiaresnė didžiosiose valstybėse

Bent jau 2010 metais taip buvo - sportiškųjų M serijos BMW automobilių pardavimai visame pasaulyje šoktelėjo net per 14.2 procento, iki 16967 mašinų.
„BMW M“ serija - vis populiaresnė didžiosiose valstybėse
„BMW M“ serija - vis populiaresnė didžiosiose valstybėse
Temos: 2 BMW M serija BMW

Pačiu populiariausiu M serijos modeliu išliko trečiosios klasės BMW - kupė kėbulo M3 buvo parduoti 5729 automobiliai, 2544 - kabrioletai, 1843 - sedanai.

Šviežiai pagamintų keturiais ratais varomų X5 M bei X6 M pardavimai siekė atitinkamai 2778 ir 3082 vienetus.

Pagrindiniai sportiškųjų BMW pirkėjai buvo amerikiečiai: čia rinka kilo 6 proc., iki 6821 automobilio. Antrojoje vietoje - Vokietija su 1716 mašinų, trečioje - Didžioji Britanija bei Šiaurės airija su 1264 vnt.

Tačiau labiausiai „BMW M“ populiarėja nuolat augančioje Kinijoje - šios šalies piliečiai automobilius pirko net 355 proc. aktyviau negu 2009 metais. 2010 daugiausia gyventojų pasaulyje turinčioje valstybėje buvo nupirktos 1088 mašinos.

Neblogi pardavimų šuoliai buvo užfiksuoti ir Brazilijoje (237 proc.) bei Rusijoje - 104 proc.

Vokiečių automobilių koncernas pranešė, kad užfiksavo ir paties „M Sport“ dizaino paketo pardavimų pakylėjimą - tiesa, jų buvo nupirkta tik 1 proc. daugiau, t.y. 138800 vienetų.

„M Sport“ įrangos paketo pagrindiniai mėgėjai - tie patys kaip ir pačių M serijos BMW: Didžioji Britanija, Vokietija bei JAV.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius