Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW M5 – varomas tik galiniais ratais ir tik sedano kėbulu

Po šio kultinio modelio debiuto buvo visokių kalbų – apie universalą, versiją su visais varančiaisiais ratais, dyzelinį variklį ir t.t. Panašu kad visų šių „privalumų“ vokiečiai atsisakė.
BMW M5
BMW M5 / Gamintojo nuotr.

Vienintelis dalykas, kurį nuo kitų metų bus galima pasirinkti – tai mechaninė pavarų dėžė. Mechaninė pavarų dėžė kaip papildomos įrangos dalis pirmiausia jau kitais metais pasirodys JAV rinkoje. Kiek vėliau – ir Europoje. Tačiau gali būti, kad tai paskutinė M5 karta, kurią bus galima įsigyti su mechanine pavarų dėže.

Kiek anksčiau pasigirdusios kalbos apie dyzelinę M5 versiją taip pat paneigtos. Bent jau artimiausiu metu tokios automobilio nebus – pakaks paprasto „penktuko“ su dyzeliniu varikliu ir aerodinaminiu M paketu.

Anot vokiečių, kažkada galbūt ir reikės galvoti apie visų varančiųjų ratų pavarą, kai varikliai taps tokie galingi, kad bus sunku suvaldyti automobilį. Tačiau kol kas tokių planų nėra.

Universalas – tikrai ne. Universalų per penkerius metus buvo parduota tik kiek daugiau nei tūkstantis vienetų, todėl jų gamyba visiškai nepasiteisino. Tuo tarpu sedanų buvo parduota beveik 20 kartų daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius