Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Citroen C4 Cactus“ – naujos idėjos, kurias įgyvendino prancūzai

Keičiasi pasaulis ir vis greičiau keičiasi vartotojų lūkesčiai. O automobiliai? „Citroen“ atsiliepia į dabarties klausimus ir siūlo tikrą alternatyvą kompaktiniams sedanams/hečbekams: „Citroen C4 Cactus“. Šioje labai konkurencingoje C klasėje „Citroen C4 Cactus“ išsiskiria savo unikaliu dizainu, siejančiu naudingumą ir estetiką. Ši nauja sintezė yra sėkminga siekiant suteikti klientams tai, kas jiems yra iš tiesų naudinga, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„Citroen C4 Cactus“
„Citroen C4 Cactus“ / „Citroen“ nuotr.

„Citroen“ nusprendė suteikti daugiau vertės tam, kas yra iš tiesų vertinga klientams. Technologines naujoves ir stipriąsias specifines ypatybes pritaikyti prie dizaino, komforto, naudojimosi lengvumo ir dėvėjimosi sąnaudų:

  • apsaugos „Airbump“ –„Citroen“ naujovė, naudinga, estetiška ir individualiai pritaikoma, sustiprinanti dizainą grafiniais štrichais ir sauganti kėbulą
  • 100 proc. skaitmeninė ir 100 proc. intuityvi vairavimo elektroninė sąsaja, kad vairavimo pultas būtų atlaisvintas ir susietas su jungikliais, kurie yra išdėstytais aplink jutiklinį 7 colių ekraną
  • plačios priekinės sėdynės, sukurtos „sofos“ dvasia
  • keleivio oro pagalvė perkelta į stogą (Airbag In Roof technologija), tai išimtinis dalykas pasaulinėje automobilių praktikoje, paliekantis priekiniam keleiviui daugiau erdvės ir pasidėjimo vietos
  • panoraminis stiklinis stogas su stipria šilumine apsauga, kad salonas būtų pilnas šviesos, bet nebūtų įkaitinamas saulės.
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“

Sumažinti eksploatacijos kaštai pašalinant perteklinius dalykus. Patobulinta platforma susiejama su efektyviais naujausios kartos varikliais: 200 kg mažiau negu „Citroen C4“, kad vairavimo patrauklumas būtų susietas su mažesnėmis degalų sąnaudomis (tik 82 g CO2/km arba 3,1 l/100 km dyzelinės modifikacijos ir mažiau nei 100 g CO2/km benzininės modifikacijos).

Daugiau dizaino – pirmiausia reiškia estetikos ir naudingumo sąsają, tūrio ir efektyvumo iki mažiausių detalių paiešką. Unikalus „Citroen C4 Cactus“ stilius lengvai atpažįstamas ir įsimenamas, kaip ir automobiliai, kurie ženklino savo laikmetį. Šio stiliaus ypatybės:

  • gryni ir lygūs paviršiai,
  • aptakūs dydžiai, vengiantys bet kokių agresyvumo formų,
  • tarsi kabantis stogas ir skydeliai už galinių šoninių langų,
  • technologiški šviesiniai ženklai su LED dienos šviesomis ir į apsaugas „Airbump“ įmontuoti šviestuvai,
  • grafiniai elementai, pakeliantys funkcijų vertę (apsaugos su „Airbump“ ir ratų arkos, daiktų pervežimas ant stogo sijų, šviesa pro didelį panoraminį stiklinį stogą su termine apsauga).
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“

„Airbump“: išskirtinis „Citroen“ elementas

Tai paties dizaino išraiška: stiliaus ir funkcijos sąsaja. Įmontuotos į automobilio šonus ir bamperius, apsaugos „Airbump“ grafiškai struktūrina gryną ir lygų „Citroen C4 Cactus“ stilių. Jos yra siūlomos 4 spalvų (juodos, pilkos, smėlio ir šokolado) ir padidina individualios apdailos pasirinkimo galimybes susiejant šias spalvas su 10 kėbulo spalvų ir 3 vidaus apdailos variantais (apdaila Stone Grey, paketas Habana Inside ir paketas Purple Inside).

O ypač svarbu tai, kad jos padeda apsaugoti nuo kasdien galinčių pasitaikyti smulkių įvykių (užkabinimų, atsitrenkimų). Jų minkštas paviršius iš TPU (Thermo Plastique Uréthane) medžiagos dengia oro kapsules, kurios amortizuoja smūgius. Apsaugoms „Airbump“ nereikalinga ypatinga priežiūra, bet jos padeda sumažinti išlaidas dėl smulkių pažeidimų. Ši estetiška ir praktiška naujovė leidžia mieste važinėti ramesne galva.

Automobilis „Citroen C4 Cactus“ – tai optimalios proporcijos, prisidedančios prie stiliaus, erdvumo ir vairavimo komforto:

  • 2,60 m tarpuratis (toks pat kaip ir CITROËN C4), kuris gerokai prisideda prie automobilio erdvumo,
  • kompaktiško sedano/hečbeko matmenys (ilgis – 4,16 m; plotis – 1,73 m),
  • stilistiškai idealus profilis su 1/3 įstiklinto paviršiaus ir 2/3 šonų,
  • optimalus aukštis – tik 1,48 m, leidžiantis pagerinti aerodinamiką,
  • sumažintos priekio ir galo iškyšos, dėl kurių ratai atsiduria keturiuose kampuose.
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“

Pirmoji kryptis, leisianti sustiprinti komfortą – atlaisvinti kuo daugiau erdvės vairuotojui ir keleiviams. Atgriozdinti saloną ir suteikti daugiau laisvumo ir bendrumo.

Žemas priekinis skydas horizontaliomis linijomis atveria daugiau vietos priekiniam keleiviui bei talpią ir lengvai pasiekiamą pasidėjimo erdvę. Toks rezultatas buvo pasiektas pritaikius 100 % skaitmeninę elektroninę sąsają ir pagerinus vairavimo pulto struktūrą, į stogą perkėlus keleivio oro pagalvę (technologija Airbag In Roof), kuri išsiskleidžia išilgai priekinio stiklo (paprastai ši oro pagalvė būna įrengta priekiniame skyde), pašalinus valdymo mygtukus ir visų funkcijų (oro kondicionieriaus, medijos įrangos, navigacijos, automobilio parametrų, telefono, paslaugų prisijungus ir vairavimo pagalbos) valdymą perkėlus į 7 colių jutiklinį ekraną, pakeitus tradicinį prietaisų skydelį skaitmeniniu ekranu.

Modifikacijos su automatizuota pavarų dėže ETG tradicinė pavarų svirtis buvo pašalinta ir įdiegta sistema Easy Push. Šis supaprastintas jungiklis yra sudarytas iš pasirinkimo mygtuko „D, N, R“ apatinėje priekinio skydo dalyje ir rankenėlių prie vairo, kuriomis rankiniu būdu galima perjungti pavaras.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Citroen Cactus“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Citroen Cactus“

Plačios priekinės sėdynės taip pat yra paliestos šio naujo struktūrinio požiūrio: jos buvo sukurtos „sofos“ principu, kad būtų patogesnės ir talpesnės.

Galinėse vietose keleivių keliams yra vietos panašiai tiek, kiek turi „Citroen C4“ modelis. Turinčiam tokį patį tarpuratį „Citroen C4 Cactus“ pavyko būti tokiam pat talpiam, nors šis automobilis yra kompaktiškesnis (tik 4,16 m ilgio, kad būtų lengviau juo važinėti ir manevruoti mieste). Be to, jis turi talpią 358 litrų talpos bagažinę.

Antroji komforto pojūtį stiprinanti kryptis: atpalaiduojanti ir kartu elegantiška salono aplinka. Išgrynintas vidaus dizainas daug prisideda prie salono vaizdo. Kelionių temą primenanti lagaminų stiliaus aplinka, durų rankenų ir priekinio skydo viršaus pasidėjimo vietos apdaila kaip kelioninio lagamino (diržai iš odos, apkaustai ir dygsniai), sėdynių, durų kišenių ir priekinio skydo apdaila gali būti trijų spalvinių gamų: Stone Grey, paketas Purple Inside ir paketas Habana Inside.

Lengvai naudojamos, visiems prieinamos ir prisijungusios. Automobilio „Citroen C4 Cactus“ technologijos yra ryžtingai atgręžtos į tikrus automobilininkų poreikius:

  • Vairavimo elektroninė sąsaja – 100 proc. skaitmeninė, 100 proc. jutiklinė, 100 proc. intuityvi
  • Kaip serijinė įranga komplektuojamas jutiklinis 7 colių ekranas, susietas su 7 jutikliniais mygtukais, leidžia pasiekti visas modernaus automobilio funkcijas (priklausomai nuo modifikacijos):
  • automatinį oro kondicionierių,
  • medijos įrangą (įskaitant skaitmeninį radiją, srautinį (streaming) grojimą, nešiojamųjų aparatų prijungimą, muzikos įrašų saugojimą ir nuotraukų rodymą),
  • navigaciją (kartografinis perspektyvos vaizdas, greičio ribojimo vietų rodymas, atsižvelgimas į eismo sąlygas ir galimybė pasirinkti ekonomiškiausią degalų sąnaudų atžvilgiu maršrutą),
  • vairavimo pagalbos funkcijas (galinio vaizdo kamera, Park Assist, programuojamasis greičio ribotuvas-reguliatorius),
  • telefoną (laisvų rankų funkciją su Bluetooth, prieigą prie telefonų knygelės, profilio nuotraukų rodymą ir dvigubo skambučio valdymą),
  • paslaugas prisijungus (portalą CITROËN Multicity Connect prisijungus 3G ryšiu),
  • parametrų reguliavimą (įskaitant interaktyviąją automobilio parametrų užrašinę).
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“
„Citroen“ nuotr./„Citroen C4 Cactus“

Technologinės naujovės, pagerinančios komfortą

Tai komfortas salone su plačių matmenų panoraminiu stogu, turinčiu aukšto lygio terminę apsaugą (geriausią rinkoje), filtruojančią šviesą ir apsaugančią nuo įkaitimo. Ji iš tiesų sulaiko UV spindulius ir savo savybėmis yra palyginama su 4 kategorijos akiniais nuo saulės. Šios nuo intensyvios šviesos, šilumos ir garsų apsaugančios savybės leidžia apsieiti be užtamsinimo uždangos, taip sutaupant masės ( – 6 kg) ir pagerinant masės paskirstymą (žemesnis svorio centras, kad automobilis būtų stabilesnis).

Vairavimo komfortas su „Magic Wash“ – paprasta išradinga naujovė, leidžianti išvengti trukdymo matomumui, kai apiplaunamas priekinis stiklas. Stiklo plautuvo purkštukai yra įmontuoti į stiklo valytuvų šluostiklių galus ir nuo jų paskleidžiantys skysčio srovelę. Taip stiklo apiplovimo metu yra išsaugomas matomumas, o reikiamo skysčio kiekis sumažinamas 2 kartus lyginant su tradicine apiplovimo sistema.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius