„Dugnas nė trupučio nesupuvęs, skylių nėra, tad galima drąsiai važinėt per balas“; „Važiuoklė tvarkinga, nebarška. Tik duslintuvo gumos skaičiuoja paskutines gyvenimo akimirkas. Jas nupirkau, bet per žiemą nutukau ir nepalendu po apačia pakeist“; „Automobilis su apsauga nuo „barakudų“. Jei moteris/mergina sutinka važiuot kartu, vadinasi jūs ją sužavėjot tikrai ne savo turtais“; „Puiki priemonė ne tik pačiam važiuoti iš taško A į tašką B, bet ir gabenti vištas, ožkas, uošvienę ar kitus gyvulius. Ožką vežiau tik kartą, tad salonas tikrai nepridegtas ir neapleistas“.
Tai – tik maža dalis viso skelbimo aprašymo. Tad jeigu iki šiol dar neplanavote pirkti antrosios kartos „VW Golf“, galbūt šiuo variantu susidomėsite?
Per beveik dvi dienas šis skelbimas buvo peržiūrėtas daugiau nei 55 tūkst. kartų, 12 tūkst. žmonių pažymėjo mėgstantys šį skelbimą socialiniame tinkle „Facebook“.
„Įdėjęs standartinį skelbimą per savaitę nesulaukiau nė vieno skambučio. Nusprendžiau, kad reikia pateikti viską vaizdingiau, nes automobilis – tikrai ne stebuklas. Po naujojo aprašymo sulaukiau apie 30 skambučių, o su vienu pirkėju šiandien susitinku“, – GAZAS.LT sakė pirmą kartą internetu automobilį parduodantis Mindaugas.
Pasak jo, informacija apie automobilio privalumus – neišgalvota, o trūkumai – tiesiog įpinti į humoristinį kontekstą. „Ožką, antis, vištas tikrai esu vežęs, tik dureles įlenkė ne šernas, o kažkas aikštelėje“, – apie skelbimo turinį sakė šiuo metu niekur nedirbantis Mindaugas, anksčiau rašęs ir asmeninį tinklaraštį.
Autoplius.lt atstovai pripažįsta, kad originalumas ir kūrybiškumas tikrai padeda greičiau parduoti automobilius. Tačiau Viktoro Daukšo, Autoplius.lt vystymo vadovo, teigimu, ne ką mažiau svarbus informatyvumas.
„Dažniausiai pardavėjai stengiasi automobilio trūkumus paslėpti, o šis „Volkswagen Golf“ savininkas, priešingai, net ir blogąsias automobilio technines savybes pristatė su gera humoro doze“, – teigia V. Daukšas.
Nuoroda į minėtąjį skelbimą – spausti čia.