Naujasis, 8-osios kartos „Volkswagen Passat“ – 85 kg lengvesnis už pirmtaką, su naujais efektyvesniais varikliais iki 20 proc. ekonomiškesnis, išsiskiriantis itin plačiu pavaros mechanizmų pasirinkimu ir įkraunamu hibridu.
Kėbulo kontūrai tapo dar veržlesni, dizainas šiuolaikiškesnis, o ratų bazė ilgesnė, salonas gerokai patogesnis.
Tiek vairuotojo darbo vietoje, tiek visame salone gausu techninių inovacijų. Čia ir galimybė vairuotojui įsijungti visiškai skaitmeninį rodmenų skydą, ir peržiūrėti informaciją lubose esančiame atlenkiamame ekrane, ir įspūdingas taikomosiomis programėlėmis pagrįstas informacinių paslaugų komplektas ant galinės sėdynės įsitaisiusiems keleiviams.
Vairavimo pagalbininkų sąraše pirmu smuiku griežia naujos saugumo sistemos: „Emergency Assist“, saugiai automatiškai sustabdanti automobilį kritiniu atveju, „Front Assist“ priekinis pagalbininkas su „City Emergency Braking“ avariniu stabdžiu ir pėsčiųjų aptikimo jutikliu, važiuojant su priekaba manevruoti padedantis „Trailer Assist“ pagalbininkas ir pagaliau – dar nematytas eismo kamščių keliamas problemas mažinantis pagalbininkas.
Variklių asortimente – net 10 benzininių ir dyzelinių jėgos agregatų su tiesioginiu turboįpurškimu nuo 88 kW/120 AG iki 206 kW/280 AG pajėgumo.
Visi varikliai komplektuojami start-stop sistema ir stabdymo energijos regeneratoriais. Numatyta ir įkraunamo hibrido versija, o toks automobilis naudodamas vien tik elektrą galinti nuvažiuoti iki 50 km kelio.