Nors daugumoje Europos valstybių naujų automobilių pardavimai kilo maždaug 13–15 proc., kai kurios jų neišvengė ir stipraus pirkėjų mažėjimo: Italija, Ispanija ir Didžioji Britanija (šiose šalyse pardavimai krito atitinkamai 21, 28 ir 7.7 proc.) neleido bendram Europos rodikliui pakilti dar stipriau.
Didžiausias progas švęsti turi „Volkswagen“ ir „Opel“ koncernai – jų pardavimai vasario mėnesį kilo atitinkamai 9.3 ir 8.3 proc. Tuo tarpu naujų „Ford“, „Fiat“ ir „PSA Peugeot Citroen“ modelių pirkimai praėjusį mėnesį Europoje krito labiausiai.
Iš šių gamintojų vertėtų išskirti „Ford“ – ne vieną mėnesį prieš tai džiaugęsi kylančia pardavimų kreive, vasarį jie turėjo patirti šoką. Naujų „Ford“ modelių pirkimas sumažėjo 12 proc., iki kiek daugiau nei 73 tūkst. vienetų.