Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

FIAT užsibrėžė tikslą - per ateinančius metus Europos rinkoje parduoti 230 tūkst. naujų „Panda“

Kaip teigia FIAT atstovai, tai bus daug paprasčiau nei atrodo, nes bendrovė gamins ir senąjį modelį. Kainos – mažesnės nei vokiško supermini klasės atstovo „Volkswagen Up“.
„Fiat Panda“
„Fiat Panda“ / Gamintojo nuotr.

Planuojama, kad apie 180 tūkst. parduotų automobilių bus naujieji „Panda“, o likusi dalis – senojo modelio. Naujoji „Panda“ bsu parduodama nuo 2012 metų vasario mėnesio. Jos kaina prasidės nuo 10 tūkst. eurų. Tuo tarpu senojo modelio kaina – 8,5 tūkst. eurų, senoji versija, pasirodžius naujajai, šiek tiek atpigs.

Nuo pat 2004 metų „Panda“ buvo lyderis savo klasėje. Daugiausiai antros kartos „Panda“ parduota 2009 metais – beveik 300 tūkst. Iki šių metų rugsėjo mėnesio parduota 140 tūkst. šių modelių.

Naujasis FIAT mažylis yra 110mm ilgesnis, atsirado papildomos erdvės bagažinėje ir keleivių kojoms. Pirmą kartą „Panda“ modelyje bus montuojama stumdoma galinė sėdynė. Automobilis 50mm praplatėjo, tad dabar gale galės įsitaisyti 3 keleiviai.

„FIAT Panda“ bus gaminamas tik 5-ių durų kėbulu. Jis dalinsis ta pačia platforma su „Fiat 500“. Naujoji versija turės dviejų cilindrų 0,9 litro 65 AG variklį. Jis bus labai ekologiškas – viso labo 80g CO2 kilometrui.

Šiuo metu gatvėse važinėja apie 2 milijonus „Panda“ automobilių. Naujojo modelio kūrimui išleista apie 800 milijonų eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius