Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Fiat“ vadovas tiki, kad ženklas „Made in Italy“ „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ modeliams suteiks didesnę paklausą

„Faktas, kad „Maserati“ bei „Alfa Romeo“ automobiliai surenkami Italijoje yra be galo svarbus mūsų įvaizdžiui“, – „Financial Times“ žurnalistams atskleidė „Fiat“ grupės vadovas Sergio Marchionne.
„Alfa Romeo 4C“
„Alfa Romeo 4C“ / „Alfa Romeo“ nuotr.

Italas pažymėjo, kad abi šios kompanijos niekada mašinų nesurinkinės kitose valstybėse. „Jeigu ir surinkinės – tokį sprendimą priims nebent naujas grupės vadovas“, – patriotiškai pridūrė „Fiat“ generalinis direktorius. Kažin, ar prašmatnių „Maserati“ ar kokio sportiško „Alfa Romeo 4C“ savininkai būtų patenkinti, žinodami, kad mašiną surinko kokie Čekijos ar Rumunijos meistrai.

Visai neseniai „Fiat“ į savo gamyklą Turine investavo 1 mlrd. eurų (apie 3,45 mlrd. Lt). Prabangesniems modeliams pritaikytoje gamykloje 5 tūkst. šios grupės darbuotojų dirbs prie visiškai naujų modelių surinkimo linijų, tarp kurių bus ir visureigis „Maserati Levante“ bei visiškai naujas šios markės automobilis, apie kurį oficialių žinių pramonėje dar nėra.

Marchionne pridūrė, kad „Maserati“ planuose nėra mažesnio modelio nei „Ghibli“ – mat, tai pakenktų prabangius automobilius gaminančios kompanijos prestižui bei įvaizdžiui.

Tuo tarpu „Levante“ visureigio debiutas 2015-ųjų pradžioje turėtų įjungti „antrojo kvėpavimo etapą“ šiai Italijos kompanijai – nuo to momento kasmet tikimasi surinkti po 70 tūkst. „Maserati“ automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius