GM atstovė spaudai Renee Rashid-Merem teigia, kad SAAB pardavimas Kinijos kompanijos gali neigiamai paveikti GM ryšiams Kinijoje ir visame pasaulyje.
„GM priklauso technologijos, kurias naudoja du pagrindiniai SAAB modeliai – 9-5 ir 9-3. Taigi, mes galime sandoriui nepritarti baimindamiesi intelektinio turto nuostolių“, – sako Renee.
Taip pat, GM gamykloje Meksikoje gamina SAAB 9-4X automobilį. Jis gaminamas ant GM priklausančios nedidelio visureigio „Theta“ platformos. Ta pačia platforma naudojasi ir „Opel“ gamindami „Antara“, ir „Chevrolet“ gamindami „Captiva“.
SAAB vadovas Victoras Mulleris sako, jog jis su savo komanda dirba stengdamiesi įtikinti GM neprieštarauti šiam gyvybiškai svarbiam sandoriui. Anksčiau jau rašėme, kad Kinijos vyriausybė šiam sandoriui iš principo pritaria. Tačiau užbaigti pirkimo pardavimo procesui reikia net keturių šalių sutikimo - Kinijos ir Švedijos vyriausybių, Europos investicinio banko ir „General Motors“.
Skaičiuojama, kad šiuo metu pasaulyje keliais rieda 1,5 mln. SAAB automobilių, 300 tūkst. iš jų Jungtinėse Valstijose.