Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

„Honda“ vizijoje – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas

Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatyta „ Honda” „ Electric Vision” strategija. Pagal ją, iki 2025 metų du trečdaliai Europoje parduodamų „ Honda” modelių bus varomi elektra. Bendrovė taip pat žada iki 2020 metų serijiniuose modeliuose pradėti taikyti autonominio vairavimo technologijas.
Dešimtos kartos „Honda Civic“ bandymai Barselonoje
Dešimtos kartos „Honda Civic“ bandymai Barselonoje / „Honda“ nuotr.

„Honda“ elektrifikacija Europoje prasidės nuo hibridinės technologijos diegimo visuose siūlomuose bendrovės modeliuose. Pirmasis naujas automobilis su dviejų variklių hibridine „Honda“ sistema prekybos salonus Europoje pasieks 2018 metais.

Europos rinkai „Honda“ taip pat gamins iš tinklo įkraunamus hibridinius, akumuliatorinius elektrinius ir vandenilio kuro elementais varomus automobilius.

„Pasitelkdami „Honda“ pasaulinius tyrimų ir plėtros išteklius sieksime, kad Europos pirkėjams būtų greičiau pristatytas visapusiškas pažangių elektros technologijų asortimentas“, – teigė „Honda Motors Europe“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Katsushi Inoue.

Praėjusių metų pabaigoje Europą jau pasiekė vandeniliu varomas „Clarity Fuel Cell“ sedanas. Automobilio ratus suka 103 kW (140 arklio galių) elektrinis variklis, o vandenilis naudojamas elektros energijai gaminti. „Clarity Fuel Cell“ automobiliai Europoje dalyvauja HyFIVE projekte, kurio tikslas – bandyti vandenilinius automobilius realaus eismo sąlygomis bei skatinti jiems reikalingos infrastruktūros diegimą.

Parodoje taip pat pristatytas „Honda“ „NueV“ autonominio elektromobilio konceptas. Nenaudojamas automobilis tarnauja kaip miesto transporto infrastruktūros dalis: kai savininkui jo nereikia, „NueV“ dalyvauja automobilių dalijimosi paslaugos tinkle. „NeuV“ gali uždirbti pinigų pavėžėdamas keleivius iki jiems reikiamos vietos, taip pat grąžindamas sukauptą energiją į elektros tinklą elektros vartojimo piko metu.

Beje, „NueV“ bagažo skyrius pritaikytas vežti koncepcinį „Honda“ „Kick’n’Go“ skuterį, skirtą įveikti „paskutiniams kelionės kilometrams“. Naujasis skuteris taip pat varomas elektra, jo akumuliatorių galima įkrauti iš „NueV“ bagažinėje esančio elektros lizdo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius