Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai i40“ – jau prekyboje Lietuvoje

Šiandien Lietuvos rinkoje debiutuoja „Hyundai i40“. Universalas i40 gali puikuotis grynai europietišku charakteriu, kadangi jis buvo suprojektuotas ir sukonstruotas „Hyundai“ Europos tyrimų ir plėtros centre Riuselsheime, Vokietijoje, ir atspindi tolesnę šios kompanijos sukurtos unikalios formų ir „srovenančių linijų“ kalbos evoliuciją.
„Hyundai i40“ jau Lietuvoje
„Hyundai i40“ jau Lietuvoje / „Fakto“ nuotr.

Siekiant sukurti dinamišką eksterjerą, „srovenančių linijų“ dizainui pagal DNA programą buvo naudojamos įkvėptos gamtos aptakios linijos, pirmą kartą panaudotos „Hyundai“ koncepciniam automobiliui „ix-onic“, pristatytam 2009 m. Ženevos automobilių salone. Po šio debiuto „srovenančių linijų“ dizainas tapo įkvėpimo šaltiniu kuriant visus naujuosius „Hyundai“ modelius, pavyzdžiui, pelniusius apdovanojimus ix35 ir ix20.

„i40 universalo sportinį charakteris tikrai traukia akį. Dėl žemos, pailgintos stogo linijos universlas i40  atrodo įspūdingai, jo siluetas primena kupė“, – sako UAB „Fakto“ autocentro direktorius Donatas Rutkauskas.

Įspūdingai erdvus salonas

„Hyundai i40“, kurio ilgis 4770 mm, plotis 1815 mm, o aukštis 1480 mm, sportiška išvaizda buvo kuriama ne salono komforto sąskaita. Automobilio tarpuašis yra 2,77 m., tad automobilio salonas – vienas iš erdviausių šioje klasėje. Esant įprastai galinių sėdynių padėčiai, bagažo skyriaus talpa yra 533 litrai, o sulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 1719 litrų.

Varikliai

Į „Hyundai i40“ gali būti montuojami keturių tipų varikliai, atitinkantys EURO 5 standarto reikalavimus: du benzininiai ir du dyzeliniai. „Hyundai“ tikisi, kad D segmente, kuriame dyzeliniai varikliai užima 75 procentus, 136 AG 1.7 CRDi variklis bus pats populiariausias. Naujuose „i40“ modeliuose taip pat bus montuojami ir bendrovės sukurti visiškai nauji 2 litrų GDI varikliai su tiesioginiu įpurškimu.

Dyzeliniai varikliai:

- 1.7 CRDi: 85 kW (115 AG), sukimo momentas: 260 Nm, esant 4000 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų kiekis – 122 g/km (113 g/km, jei yra ISG Start&Stop sistema). Automobilyje montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.

- 1.7 CRDi: 100 kW (136 AG), sukimo momentas: 326 Nm, esant 4000 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų kiekis – 124 g/km (119 g/km, jei yra ISG Start&Stop sistema). Automobilyje gali būti montuojama šešių laipsnių mechaninė arba automatinė pavarų dėžė.

Automobiliuose su 1,7 litro dyzeliniais varikliais yra kietųjų dalelių filtras ir kintamos geometrijos turbina.

Benzininiai varikliai

- 1,6 GDI: didžiausias 1591 cm3 tūrio variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu galingumas yra 99 kW (135 AG) esant 6300 sūkių per min., sukimo momentas 164 Nm, esant 4850 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų kiekis – 149 g/km (138 g/km, jei yra ISG Start&Stop sistema). Automobilyje montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.

- 2,0 GDI: didžiausias 1999 cm3 tūrio variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu galingumas yra 130 kW (177 AG) esant 6300 sūkių per min., sukimo momentas 208 Nm, esant 4700 sūkių per min. Išmetamų CO2 dujų – 156 g/km. Automobilyje gali būti montuojama šešių laipsnių mechaninė arba automatinė pavarų dėžė.

„Hyundai“ tikisi parduoti 65% „i40“ automobilių su dyzeliniais varikliais ir 35% su benzininiais varikliais.

Aukščiausio lygio įranga

Naujajame i40 automobilyje bus įvairiausios aukščiausio lygio įrangos, pavyzdžiui, automobilio statymo pagalbos sistema, sistema, padedanti išlaikyti automobilį eismo juostoje, Bluetooth® laisvų rankų įranga su balso komandomis, navigacinė sistema, atbulinės eigos vaizdo kamera. Elektrinis rankinis stabdys, vėdinamos priekinės sėdynės, šildomos galinės sėdynės, šildomas vairas leis jaustis automobilyje dar patogiau. Šalia viso to įrangos sąraše galima dar rasti ksenoninius priekinius žibintus ir ypatingai gerai apšviestą „Supervision“ prietaisų skydelį.

„Hyundai i40“ siūlo keleiviams įvairias naujausias aktyvios ir pasyvios saugos priemones. Standartinę automobilio įrangą sudaro važiavimo stabilumo kontrolės sistemos ESC ir VSM, stabdžių antiblokavimo sistema, pagalbos sistema padedanti pajudėti įkalnėje, avarinio stabdymo stiprintuvas, taip pat avarinio stabdymo įspėjimo sistema ESS. Dabar automobilyje jau devynios saugos oro pagalvės: saugos oro pagalvės priešais priekines sėdynes, šoninės pagalvės priekyje ir gale, saugos užuolaidos ir vairuotojo kelius sauganti oro pagalvė. „Hyundai“ tiki, kad naujasis i40 „Euro NCAP“ bandymuose gaus aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą.

i40 pirkėjai gaus penkerių metų trigubos garantijos (Five Year Triple Care) paketą, kurį sudaro penkerių metų garantija be ridos apribojimų, pagalba kelyje ištisą parą sugedus ir nemokama kasmetinė techninė apžiūra penkerius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius