Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Interband“ paskelbė vertingiausių pasaulio prekių ženklų šimtuką: „Toyota“ tarp automobilių gamintojų išlieka lyderiu

Vienuoliktą vietą vertingiausių pasaulio prekių ženklų šimtuke garbingai užima „Toyota“ koncernas, pagal vertę, lenkiantis „Mercedes-Benz“ (prekių ženklų vertė atitinkamai sudaro 72,512 bei 71,679 mlrd. lt).
„Toyota“
„Toyota“ / Gamintojo nuotr.

Trečiąją vietą tarp automobilių gamintojų užima BMW koncernas, vertinamas 64,128 milijardo Lt. „Honda“ bei „Volkswagen“ atitinkamai užima 4 bei 5 vietas.

Didelį šuoli padarė „Hyundai“ kompanija, kurios vertė, lyginant su praėjusiais metais, išaugo net 19 procentų, iki 15,683 mlrd lt. Į 90-ąją vietą tarp turtingiausių pasaulio prekių ženklų išsiveržė ir „Nissan“, praėjusiais metais nepatekę į šį sąrašą.

VW bei „Audi“ (tarp automobilių industrijos narių užimantis 7-ąją) – sparčiausiai progresuojantys automobilių gamintojai pasaulyje, kurių prekinių ženklų vertės išaugo per metus atitinkamai 14 bei 13 procentų.

„Ferrari“ užima 99-ąją vietą tarp visų įmonių bei 11-ąją – tarp automobilių gamintojų.

Vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje jau kelerius metus iš eilės laikomas „Coca-Cola“ (187,55 milijardo litų).

Sparčiausiai per metus progresavo „Apple“, kurio vertė per metus pakilo net 58 procentais. Iš 17 šis pekės ženklas reitinge pakilo net į 8 poziciją ir dabar vertinamas 144,38 milijardo litų.

Parengta pagal „Interbrand“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius