Trečiąją vietą tarp automobilių gamintojų užima BMW koncernas, vertinamas 64,128 milijardo Lt. „Honda“ bei „Volkswagen“ atitinkamai užima 4 bei 5 vietas.
Didelį šuoli padarė „Hyundai“ kompanija, kurios vertė, lyginant su praėjusiais metais, išaugo net 19 procentų, iki 15,683 mlrd lt. Į 90-ąją vietą tarp turtingiausių pasaulio prekių ženklų išsiveržė ir „Nissan“, praėjusiais metais nepatekę į šį sąrašą.
VW bei „Audi“ (tarp automobilių industrijos narių užimantis 7-ąją) – sparčiausiai progresuojantys automobilių gamintojai pasaulyje, kurių prekinių ženklų vertės išaugo per metus atitinkamai 14 bei 13 procentų.
„Ferrari“ užima 99-ąją vietą tarp visų įmonių bei 11-ąją – tarp automobilių gamintojų.
Vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje jau kelerius metus iš eilės laikomas „Coca-Cola“ (187,55 milijardo litų).
Sparčiausiai per metus progresavo „Apple“, kurio vertė per metus pakilo net 58 procentais. Iš 17 šis pekės ženklas reitinge pakilo net į 8 poziciją ir dabar vertinamas 144,38 milijardo litų.
Parengta pagal „Interbrand“