„Toyota“ praneša geras ir blogas naujienas. Geros – jie jau atnaujino „Prius“, „Lexus HS250h“ ir „CT200h“ gamybą. Tiesa, ne pilnu pajėgumu. Bloga žinia – dar 18 gamyklų lieka uždarytos. Visame pasaulyje išsibarsčiusios „Toyota“ gamyklos įspėjamos dėl galimų detalių trūkumų.
Tuo tarpu „Honda“ praneša gamyklų atidarymą nukelianti iš kovo 27-osios į balandžio 3-ą. Iki šiol šiose gamyklose buvo sustabdyta „Fit“ (mūsų šalyje žinomo „Jazz“ pavadainimu) ir CR-V gamyba. Deja, kompanijos tyrimų centras, kuris nukentėjo smarkiausiai, dar bent du mėnesius bus uždarytas. Dalį jo funkcijų „Honda“ perkėlė į kitas gamyklas.
Kovo 24-ąją gamyba buvo atnaujinta „Nissan“ gamyklose. Tiesa, darbas vyks tol, kol pakaks sukauptų detalių atsargų. Kompanija svarsto galimybę pradėti trūkstamų dalių tiekimą iš kitų šalių, tarkime V6 variklių iš Tenesyje, JAV esančios gamyklos. „Nissan“ patyrė didelį nuostolį, kai cunamio banga užliejo apie 1300 „Infinity“ modelių parengtų plukdymui į Šiaurės Ameriką.
„Renault-Nissan“ alijanso vadovas Carlosas Ghosnas sako, kad dar bent 40 gamyklų gaminančių komponentus jų automobiliams yra uždarytos ir neaišku kada atnaujins gamybą.
„Mazda“ skundžiasi detalių trūkumu. Tai apsunkina CX-7 ir CX-9 modelių gamybą. Su panašiomis problemomis susiduria ir „Subaru“. Jie gamybą sustabdė ir Indianos gamykloje JAV.