Ataskaitai buvo apklausta apie 1,4 milijono automobilių savininkų. „Subaru“ gavo 75 taškus, t. y. 2 taškais daugiau nei praėjusių metų ataskaitoje, todėl užėmė pirmąją vietą.
Japonijos prekės ženklų galia tuo nesibaigė, nes po „Subaru“ sąrašą tęsė kiti Japonijos gamintojai. Antrąją vietą užėmė „Mazda“, o po jos išsidėstė „Toyota“, „Honda“ ir „Nissan“. Geriausias Europos prekės ženklas „Volvo“ užėmė šeštąją vietą.
Visi „Subaru“ modeliai nugalėjo vairavimo dinamikos konkursą ir kiekvienas modelis gavo daugiausiai taškų bandymų metu. Šiais metais išleista naujoji „Subaru Impreza“ iš karto užėmė aukščiausią poziciją ir savo klasėje gavo „Geriausio pasirinkimo“ (angl. „Top Pick“) nominaciją.
„Subaru“ taip pat užima aukštą padėtį naudotų automobilių rinkoje. Remiantis ALG („Automotive Lease Guide“) duomenimis, „Subaru“ yra metų prekės ženklas su didžiausia perpardavimo verte JAV rinkoje. „Legacy“ ir „Outback“ modeliai laimėjo apdovanojimus atitinkamose klasėse.
2012 m. „Consumer Reports“ top 12
1 | „Subaru“ | 75 taškai |
2 | „Mazda“ | 74 taškai |
3 | „Toyota“ | 73 taškai |
4 | „Honda“ | 72 taškai |
5 | „Nissan“ | 67 taškai |
6 | „Volvo“ | 64 taškai |
7 | „Hyundai“ | 63 taškai |
8 | BMW | 63 taškai |