Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Japoniškų automobilių kokybė – geriausia

JAV „Consumer Reports“ apklausa yra išsamiausia apklausa Jungtinėse Valstijose apie patikimumą. Šiais metais aukščiausias pozicijas užėmė penki Japonijos prekės ženklai, o pirmoji vieta atiteko „Subaru“.
„Subaru BRZ“
„Subaru BRZ“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

Ataskaitai buvo apklausta apie 1,4 milijono automobilių savininkų. „Subaru“ gavo 75 taškus, t. y. 2 taškais daugiau nei praėjusių metų ataskaitoje, todėl užėmė pirmąją vietą.

Japonijos prekės ženklų galia tuo nesibaigė, nes po „Subaru“ sąrašą tęsė kiti Japonijos gamintojai. Antrąją vietą užėmė „Mazda“, o po jos išsidėstė „Toyota“, „Honda“ ir „Nissan“. Geriausias Europos prekės ženklas „Volvo“ užėmė šeštąją vietą.

Visi „Subaru“ modeliai nugalėjo vairavimo dinamikos konkursą ir kiekvienas modelis gavo daugiausiai taškų bandymų metu. Šiais metais išleista naujoji „Subaru Impreza“ iš karto užėmė aukščiausią poziciją ir savo klasėje gavo „Geriausio pasirinkimo“ (angl. „Top Pick“) nominaciją.

„Subaru“ taip pat užima aukštą padėtį naudotų automobilių rinkoje. Remiantis ALG („Automotive Lease Guide“) duomenimis, „Subaru“ yra metų prekės ženklas su didžiausia perpardavimo verte JAV rinkoje. „Legacy“ ir „Outback“ modeliai laimėjo apdovanojimus atitinkamose klasėse.

2012 m. „Consumer Reports“ top 12

1 „Subaru“ 75 taškai
2 „Mazda“ 74 taškai
3 „Toyota“ 73 taškai
4 „Honda“ 72 taškai
5 „Nissan“ 67 taškai
6 „Volvo“ 64 taškai
7 „Hyundai“ 63 taškai
8 BMW 63 taškai

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius