-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Komercinių automobilių pardavimai Europoje išaugo 14 proc.

Europos gamintojų asociacija skelbia, kad per aštuonis šių metų mėnesius naujų komercinių automobilių pardavimas Europoje išaugo 14,3 procentų. Vien per rugpjūtį šių automobilių paklausa išaugo 31,8 proc. Itin pastebimas kompaktinių furgonų populiarėjimas, neslūgstantis trejus metus iš eilės.
„Ford Transit“
„Ford Transit“

Pernai, rinkdamiesi komercinį transportą, Europos pirkėjai pirmumą teikė „Ford“ markės automobiliams ir šiuo metu jie užima beveik 13 proc. rinkos.

Ekspertų teigimu, išaugusį komercinių automobilių populiarumą sparčiai besiplečianti internetinė prekyba, kurios prekėms pristatyti labiausiai tinka nedidelių gabaritų transportas. Be to, Europoje kuriasi nauji smulkūs paslaugas teikiantys verslai – dažymo, tinkavimo, santechnikos, smulkaus remonto paslaugų, kurių atstovų kasdieniame darbe šio tipo automobilis yra parankiausias.

Lietuviai išsiskiria ūkiškumu – primant galutinį sprendimą lemiamu veiksniu tampa kainos bei kokybės santykis

„Ford“ automobilių populiarumą lėmė tiek atnaujinta „Transit“ modelių serija, tiek bendra situacija Europos šalių rinkose. Daugeliui įmonių komercinis transportas yra tarsi biuras ant ratų, tad joms yra svarbi automobilio išvaizda bei jo patikimumas, saugumas. Lietuviai išsiskiria ūkiškumu – primant galutinį sprendimą lemiamu veiksniu tampa kainos bei kokybės santykis“, – sakė Justė Šataitė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.

Anot J. Šataitės, natūralu, jog įmonės skaičiuoja kaštus, todėl įsigydamos komercinius automobilius, jos mieliau renkasi trejų ar penkerių metų veiklos nuomą ar finansinį lizingą. Taip pat kreipiamas dėmesys į automobilio krovumą, tūrį, kuro sąnaudas, garantinį laikotarpį. Iš papildomos įrangos paketo klientai dažnai prašo kondicionieriaus, vairuotojo kabinos šildymo šaltu metų laiku bei laisvų rankų įrangos.

11 metų trijose Baltijos šalyse veikiančios švediško kapitalo įmonių grupės „Kemitek“ partneris ir vadovas Lietuvoje Andrius Malašauskas tikina, kad likus metams iki automobilių nuomos termino pabaigos, įmonėje pradedama rinkti informacija apie naujoves. Teiraujamasi kolegų, partnerių atsiliepimų. Išsirinkus reikalingo dydžio modelius, atliekami testiniai važiavimai, kuriuose dalyvauja įmonės personalas, kuriam teks tiesiogiai dirbti su automobiliais.

„Ford Transit“
„Ford Transit“

„Mūsų žmonės už automobilio vairo praleidžia daug laiko, todėl turi jaustis komfortiškai, jiems turi patikti transporto priemonė, kuri tampa jų antraisiais namais“, – pasakojo „Kemitek“ vadovas.

Anot A.Malašausko, įsigyjant automobilį, deramasi tris kartus: dėl automobilio kainos, automobilio finansavimo sąlygų bei atpirkimo kainos: „Turėdami šiuos tris dedamuosius, matome galutinį paveikslą“. Visus komercinius automobilius „Kemitek“ įsigyja veiklos nuomos būdu trims metams – kaip tik tiek trunka garantinio aptarnavimo laikotarpis. „Neturime laiko žaisti serviso“, – teigė jis.

Kitos trijose Baltijos šalyse veikiančios įmonių grupės „Alwark“ komercijos direktorius Julius Urbanavičius teigia, kad komercinio transporto pasirinkimą jų įmonėje dažiausiai lemia automobilio kaina, jo likutinė vertė, eksploatacijos sąnaudos, patikimumas bei automobilius aptarnaujantys serviso tinklai.

„Parduodame bei nuomojame įvairią techniką, teikiame serviso paslaugas. Patys vykstame į vietą aptarnauti bei remontuoti. Tad renkantis transportą nemažai reikšmės turi išplėtotas aptarnavimo tinklas. Žinoma, apie planuojamus įsigyti automobilius automobilius teiraujamės ir partnerių bei klientų nuomonės“, – sakė J. Urbanavičius.

„Alwark“ automobilių parke yra 40 „Ford“ markės automobilių. Daugiausia yra „Ford Transit“ bei „Ford Connect“ komercinių furgonų. Visi jie lizinguojami ar įsigyjami veiklos nuomos pagrindu.

„Darbas mūsų sunkus, „vyriškas“, tad neturime laiko puikuotis. Automobilis mums – verslo partneris. Jame turi būti visko tiek, kiek reikia. Jei atvažiuotume per aukštos klasės automobiliu, klientui pasirodytų, jog mėtome pinigus. Todėl ir pasirinkome „Ford“. Būtent šios markės automobilius galėčiau pavadinti subalansuotais darbiniais arkliukais, atitinkančiais mūsų poreikius“, – pabrėžė „Alwark“ komercijos direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius