Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje parodytas naujasis „Lexus RX“, tačiau pirkėjams automobilio teks palaukti

Vilniaus senamiestyje, greta Nacionalinės filharmonijos, pirmadienio popietę klientams buvo parodytas naujasis „Lexus RX“. Nors automobilis į Lietuvą atkeliaus tik šių metų pabaigoje, „Lexus“ tęsia tradiciją parodyti prototipinius modelius įvairių valstybių klientams dar gerokai prieš serijinės gamybos pradžią.

Naujojo RX priekinė dalis labai primena kitų „Lexus“ modelių – jis yra tarsi padidintas NX visureigis. Jis ilgesnis ir platesnis už praėjusios kartos automobilį, o jo siluetas labiau primena universalą.

RX gamybos pradžioje bus komplektuojamas su dviem jėgainėmis ir vadinsis RX450h (jau matyta GS modelyje) arba RX200t (montuojamas NX automobilyje). Tai 3,5 l V6 Atkinsono ciklo variklis su elektrine jėgaine arba 2 litrų darbinio tūrio motoras su turbina. RX450h turėtų išvystyti apie 340 AG, o RX200t – apie 200 AG.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Lexus RX“ pristatymas Vilniuje
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Lexus RX“ pristatymas Vilniuje

„Lexus“ taip pat atsisakė senosios šešių laipsnių automatinės pavarų dėžės – į naujuosius japoniškus visureigius bus montuojama aštuonių laipsnių pavarų dėžė. Kaip ir dabartiniame RX, taip ir naujajame bus galima pasirinkti tiek priekinius, tiek visus keturis varančiuosius ratus.

RX pasižymės komplektacijų gausa. Jų „Lexus“ turės net penkias: nuo bazinės „Comfort“ iki prabangiausios „Luxury“. 

„Comfort“ komplektacija taip pavadinta ne be reikalo: kiekvienas „Lexus RX“ turės automatinio stabdymo, kelio ženklų atpažinimo ir trumpų-ilgų šviesų perjungimo sistemas, daugybę elektroninių stabilumo sistemų, 10 saugos oro pagalvių, šviesos diodų žibintus, 18 colių skersmens ratlankius, beraktę sistemą, 9 garsiakalbių garso sistemą, odinį saloną, 2 zonų klimato kontrolės sistemą ir 8 kryptimis elektra reguliuojamas, šildomas ir vėsinamas priekines sėdynes. Ir dar daug visokių privalumų, kurių „Dacia“ automobilyje nerasite net po dešimties metų.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Lexus RX“ pristatymas Vilniuje
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Lexus RX“ pristatymas Vilniuje

Tiesa, „Lexus“ vis dar lieka prie penkiaviečio automobilio principo ir trečios sėdynių eilės nemontuos. Taip pat nebus reguliuojama galinių sėdynių padėtis, net ir atlošas.

„Lexus“ labai skubėjo parodyti naująjį RX visiems savo klientams – taip skubėjo, kad vienintelis gamykloje surinktas RX keliauja per įvairias Europos šalis, o masinė visureigio gamyba dar neprasidėjo. Ne vienam Vilniuje automobiliu pasigrožėti atvykusiam žmogui į akis krito atplyšusi odinė apdaila prie vairo ar susiraukšlėjusi pavarų svirties apdaila. Susijaudinusius galima nuraminti – tai tik prototipinis automobilis, kurio kai kurios dalys surinktos kreivomis rankomis – jis po kelių mėnesių keliaus „po presu“. Pirkėjų automobiliams visos apdailos medžiagos bus vietoje.

VIDEO: Naujojo „Lexus RX“ pristatymas Vilniuje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius