Panašu, kad pasibaigė laikai, kai Kinijai buvo gaminami, palyginti, nepakankamai pažangūs automobiliai. Tikriausiai žinote, kad šioje šalyje visai neseniai buvo parduodami dvidešimties metų senumo „Volkswagen Jetta“ su šiokiu tokiu kosmetiniu atnaujinimu. Tačiau viskas netrukus turėtų pasikeisti.
Gamintojai nepatenkinti prasta elektromobiliams Kinijoje infrastruktūra – čia nėra jokių baterijų įkrovimo stotelių, nieko panašaus, kas skatintų tokių automobilių naudojimą.
Todėl griežtėjantys reikalavimai vietinius gamintojus vers naudoti kitas priemones, siekiant sumažinti anglies dioksido emisiją, degalų sąnaudas. Jie naudos pažangesnes turbokompresorių bei kuro įpurškimo technologijas, transmisijas su daugiau nei 6 pavaromis.
„Chrysler North East Asia“ praneša, kad didžioji dauguma automobilių su benzininiais 1,4-2,0 litrų varikliais turės modernius turbokompresorius, tiesioginio kuro įpurškimo sistemas. Tuo tarpu 2020-aisiais 9 arba 10 laipsnių automatinės pavarų dėžės taps įprastu, nuostabos nekeliančiu agregatu, montuojamu praktiškai kiekviename naujame automobilyje.
Iki 2020-ųjų Kinijoje pagal planą turėtų būti apie 5 mln. elektromobilių, tačiau žinia, kad per praėjusius metus jų buvo parduota mažiau nei 11,4 tūkst. verčia abejoti tokiais dideliais užmojais.