Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mazda“ vienais metais atsilieka nuo rotorinio variklio kūrimo plano

„Mes niekada nepasiduosime!“ – džiaugsmingai praneša „Mazda“ Variklių departamento vadovas Mitsuo Hitomi. Jis turi galvoje rotorinio variklio kūrimo planą.
„Mazda“ rotorinis variklis
„Mazda“ rotorinis variklis / Gamintojo nuotr.

„Mazda“ jau kuris laikas tobulina rotorinį Wankelio tipo variklį, kurio kodinis pavadinimas yra 16X. Pasirodo, nors ir būdamas 30 proc. ekonomiškesnis, vis dar neatitinka griežčiausių galiojančių ekologinių reikalavimų.

Pasak Mitsuo Hitomi, 1,6 darbinio tūrio variklis jau dabar yra ekonomiškesnis nei šiuo metu gaminamas 2 litrų keturių cilindrų klasikinis variklis. Bet rotorinis variklis kuriamas ne rytojui, o keleriems metams į priekį.

Rodos, gerai žinoma rotorinių variklių neekonomiškumo problema jau išspręsta, tačiau tobulinama toliau. „Mazda“ šiuo metu atsilieka jau lygiai metus nuo sudaryto plano.

„Gal per artimiausius dvejus trejus metus jau žinosime, kada šis variklis galės būti pradėtas gaminti“, – į klausimus, kada bus baigti darbai, atsako M.Hitomi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius