Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas „Audi“ hibridas – „A7 Sportback h‑tron quattro“

Ar verta konstruoti hibridinį automobilį, kuriame įprasto elektros variklio trūkumus kompensuoja… kitas elektros variklis? Verta, atsako "Audi" inžinieriai, jeigu tai – galingas sportinis bolidas su dviem traukos centrais, iš kurių vienas – vandenilinis variklis. Turėdamas tokį pavaros mechanizmą, automobilis gali nuvažiuoti iki 500 km su viena kuro įkrova, į aplinką išleisdamas ne daugiau, kaip porą lašų vandens ir demonstruodamas įspūdingus rezultatus lenktynių trasoje.
„Audi A7 Sportback h‐tron quattro“
„Audi A7 Sportback h‐tron quattro“ / „Audi“ nuotr.
Temos: 2 Audi „Audi A7“

Los Andželo automobilių parodoje pristatomas įspūdingos konstrukcijos automobilis „Audi A7 Sportback h-tron quattro“ su vandeniliniu varikliu. Kai kiti automobilių gamintojai šiuo metu kuria ar tik bando sukurti įprastus vandenilinius automobilius, o jų prototipai yra mažosios klasės automobiliai arba vien tik laboratoriniai stendai, „Audi“ specialistai nesikuklina. Jie pristato superautomobilio ambicijų neslepiantį važiuojantį konceptą, ir net organizuoja važiavimo testus žurnalistams.

Priekyje sumontuotas elektros variklis suka priekinius ratus ir energiją gauna iš vandenilinio akumuliatoriaus. Unikalios konstrukcijos akumuliatoriuje vyksta cheminė reakcija, kurios metu gaminamas vanduo. Vandeniliui reaguojant su deguonimi susidaranti elektros energija tiekiama priekinam varikliui. 100 km kelio sunaudojama maždaug 1 kilogramas vandenilio, kas pagal ekvivalentą atitinka maždaug 3,7 litro benzino. Pilnos vandenilio talpyklos užtenka 500 km kelio. Šios talpyklos užpildymas trunka apie 3 minutes.

Papildomą galios ir eigos rezervą suteikia automobilio galinėje dalyje sumontuotas ir galinius ratus sukantis šiuolaikiniams „Audi“ hibridams būdingas elektros variklis, kuriam energiją tiekia 8,8 kWh talpos akumuliatorius. Važiuojant naudojant vien tik šį variklį, galima nuriedėti iki 50 km kelio.

Abi elektros variklių sistemos – nepriklausomos viena nuo kitos. Šių variklių kuriamą galią valdo ir paskirsto naujos konstrukcijos elektroninė transmisija, judesį perduodanti quattro visų ratų pavarai.

Abu varikliai gali veikti keliais skirtingais sąveikų režimais, priklausančiais nuo eismo sąlygų arba vairavimo pobūdžio bei prioritetų. Šis perjungimas atliekamas automatiškai arba rankiniu būdu. „Audi“ inžinierius ypač domina lenktyninis režimas, kai sinchroniškai veikiančių variklių tandemas sukuria didelę trauką ir leidžia skuosti dideliu greičiu. Ši koncepcija buvo išbandyta ir ne kartą pasiteisino Le Mano lenktynėse, garantuodama pergales „Audi“ komandai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius