Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „Opel Vivaro” demonstruos aukščiausios klasės dizainą ir pretenduos į geriausius variklius segmente

Naujas „Opel Vivaro” apjungia komercinio automobilio funkcionalumą, komfortą ir keleivinio automobilio dizainą. Rinkoje šią vasarą pasirodysiantis antros kartos vienas geriausiai parduodamų „Opel” modelių, sužavės „Opel” dizaino filosofija – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas” pirmą kartą atsispindės ir lengvųjų komercinių automobilių segmente, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
Naujasis „Opel Vivaro“
Naujasis „Opel Vivaro“ / „Opel” nuotr.

Naujomis detalėmis papildyta ir akį traukianti išvaizda, moderniausios technologijos, daugybė praktiškų bei inovatyvių funkcijų, po variklio dangčiu stiprią trauką užtikrinantys dyzeliniai „BiTurbo“ varikliai, patogus salonas – visa tai siūloma su naujuoju „Vivaro“, kuris šioje automobilių klasėje tampa patrauklus lyginant su konkurentais. Per metus parduodama per 50 tūkst. šio modelio automobilių ir tai sudaro 10 proc. visos furgonų rinkos Europoje.

„Antros kartos „Opel Vivaro” išsiskiria dideliu praktiškumu ir kokybe. Po 13 sėkmės metų rinkoje, norime, jog naujasis „Vivaro“  taptų dar patrauklesnis, o jo galimybės taptų dar didesnės“, – sako Markas Adamsas, „Opel“ dizaino vice prezidentas, apibūdindamas atliktą dizainerių komandos darbą.

„Naujasis „Vivaro” vokišką tikslumą ir skulptūrišką dizainą demonstruos plačiomis stilingomis ir skulptūriškomis detalėmis, ryškiomis proporcijomis ir aukštos kokybės akcentais. Visa tai suteiks šiam modeliui tobulesnį ir rafinuotesnį įvaizdį, kas gali tapti puikia mobilia verslo vizitine kortele“, – sako atstovas.

Naujasis „Opel Vivaro” – tvirtas ir elegantiškas

Naujojo „Opel Vivaro” išorė dabar modernesnė ir elegantiškesnė: didelės, iškilios priekinės grotelės, „Opel” dizainui būdingi priekiniai žibintai ir bruožai charakteringi lengviesiems keleiviniams automobiliams.

Blizgiuose juoduose rėmuose įmontuoti priekiniai žibintai ir padailinti chromuotais  akcentais, suteikia  dar daugiau puošnumo. „Opel“ būdingos sparno formos dienos žibintai  galimi ir su LED technologija, kas suteikia „Vivaro“ ryškią priekio išvaizdą. Nors ir vyrauja elegancija – platus priekis ir aiškus, praktiškas galas – „Vivaro“ demonstruoja tvirtumą, kurio reikalauja kiekvienas furgono klientas juo važiuodamas kasdien.

„Opel” nuotr./Naujasis „Opel Vivaro“
„Opel” nuotr./Naujasis „Opel Vivaro“

Kėbulo šonuose taip pat dominuoja skulptūriškos ir meniškos linijos, „Opel“ būdingas ašmenų siluetas, kuris nuo šoninio vaizdo veidrodėlių nusidriekia iki galinių ratų arkų. Išryškėja „Insignia“ ir „Astra GTC“ modeliuose matytas stilius.

Priklausomai nuo „Vivaro” paskirties, ar tai tvirtas furgonas, verslo automobilis, ar patogus talpus automobilis, klientai gali rinktis tris skirtingus kėbulo dizaino lygius. Be to, naujųjų „Vivaro“ spalvų paletė vietoj 11 standartinių atspalvių, papildyta 5 solidžiomis ir 6 dviejų sluoksnių blizgiomis spalvomis.

Nuo pasirodymo rinkoje, bus galima rinktis ir specialias spalvas, jei furgonas bus naudojamas kaip speciali transporto priemonė. Klientai gali užsisakyti „Vivaro“, kuris geriausiai atitiks jų verslo ir komercinę paskirtį.

Keturi praktiškumo būdai: „Vivaro” dviejų galimų ilgių ir dviejų stogo aukščių

„Vivaro“ universalumas įtiks kiekvienam klientui. Nauja karta sėkmingai tęs pradėtą įvairių konfigūracijų ir variantų koncepciją. Modelį bus galima rinktis iš dviejų skirtingų ilgių ir aukščių, kaip krovininį ar keleivinį furgoną, važiuoklę su dviguba kabina bei autobusą.

Iš tikro, naujasis „Vivaro” dabar dar labiau atitiks transportavimo poreikius nei pirmtakas, nes abu galimi ilgiai suteikia daugiau erdvės – pirmoji versija yra 5 m ilgio, antroji ilgesnė 40 cm, o tai yra beveik 22 cm daugiau. Erdvės daugiau pastebima ir salono interjere.

„Opel” nuotr./Naujasis „Opel Vivaro“
„Opel” nuotr./Naujasis „Opel Vivaro“

Du dyzeliniai varikliai, kuriuose naudojamos naujausios technologijos

„Vivaro” yra naujas visur. Sunkių darbų vykdytojui skirti nauji ir modernūs turbodyzeliniai varikliai: 1,6 l CDTI bei modernus 1,6 l „BiTurbo CDTI“ variklis su nuoseklaus veikimo  turbinomis ir dviguba aušinimo sistema. Dvi turbinos dirbdamos drauge užtikrina efektyvumą ir mažas degalų sąnaudas.

Važiuojant mišriu ciklu nauji turbodyzeliai, 1 l sumažintu darbiniu tūriu ir „BiTurbo“ technologija, sunaudoja tik 6 l dyzelio 100 km (preliminarūs duomenys). Tai suteikia „Opel Vivaro“ modeliui pridėtinės vertės šių automobilių klasėje.

Didžioji dalis naujų „Opel Vivaro“ versijų gaminama Lutono gamykloje, Jungtinėje Karalystėje. Skirtingos „Opel/Vauxhall“ lengvųjų komercinių automobilių versijos yra vystomos drauge su „Renault“ ir šioje gamykloje gaminamos nuo 2001 m. Iki šiol jau pagaminti 600 tūkst. šio modelio furgonų.

2009 m. buvo pradėtos gaminti specialios versijos – važiuoklė su dviguba kabina ir savivartis, kurie praplėtė naujos kartos „Vivaro“ asortimentą. Naujas „Vivaro“ gali būti pritaikomas skirtingiems pajėgumams ir įvairiems specifiniams profesiniams poreikiams. Be  to, visi automobiliai atitinka „Opel“ kokybės standartus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius