Kartu su naujuoju „Passat“ modeliu vokiečių koncernas pristatys ir naująjį dyzelinį variklį. Jau žinoma, kad jis išvystys 236 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą. Dviejų litrų darbo tūrio jėgainė bus aprūpinta dviem turbinomis ir bus komponuojama su septynių laipsnių DSG automatine pavarų dėže bei „4Motion“ sistema.
„Volkswagen“ taip pat patvirtino, kad ruošiasi visiškai naujos, dešimties laipsnių automatinės pavarų dėžės gamybai. Jos debiutas numatytas jau po oficialaus „Passat“ pristatymo.
Apie naująjį „Passat“ dar žinoma tai, kad jis bus 85 kilogramais lengvesnis nei praėjusios kartos modelis, kuris rinkoje pasirodė dar 2005-aisiais, o 2010-aisiais buvo atnaujintas. Gamintojas tvirtina, kad automobiliui svorio numesti padėjo gausesnis aliuminio ir specialaus paruošimo plieno naudojimas.
Manoma, kad pristatydamas „Passat“ modelį „Volkswagen“ ir toliau sieks išlaikyti savo automobiliams būdingą išvaizdą. Tiesa, išplatinta nuotrauka sukėlė diskusijų dėl automobilio kėbulo. Manoma, kad naujausias „Passat“ atstovas gali debiutuoti kaip ketverių durų kupė.