Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujos kartos „Hyundai i20“ – jau Lietuvoje ir kainuoja 11 490 eurų

Pirmos kartos i20 buvo vienas iš geriausiai parduodamų „Hyundai“ modelių Europoje. Naujasis i20 dar labiau sustiprino „Hyundai“ kaip europietiško automobilių gamintojo įvaizdį: naujos kartos i20 sukonstruotas ir pagamintas Europoje, o tai reiškia, kad į europiečių pageidavimus ir poreikius įsigilinusiai „Hyundai“ bendrovei pavyko įsitvirtinti senojo žemyno rinkoje. Naujojo modelio pirkėjai galės rinktis iš trijų aukščiausios klasės įrangos lygių: „Classic“, „Comfort“ ir „Style“.
„Hyundai i20“
„Hyundai i20“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Palyginus su pirmtaku, naujasis i20 yra ilgesnis, žemesnis ir platesnis. Didesnių matmenų, ilgos ratų bazės (2 570 mm) ir ergonomiškos erdvės dėka i20 salonas tapo vienu erdviausių savo klasėje. 

301 litrų talpos bagažo skyrius taip pat patvirtina puikų automobilio vidinės erdvės planavimo sprendimą. Prireikus galima nulenkti galinės sėdynės atlošą ir turėti net 1 017 litrų talpos erdvę bagažui su lygiomis grindimis. Čia tilps vaiko vežimėlis arba didelių matmenų daiktas. 

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“

Modeliuose su „Comfort“ ir „Style“ įrangos lygiu bagažo skyriaus grindis galima nuleisti arba pakelti į dviejų skirtingų aukščių padėtis ir pasidaryti dviejų lygių bagažo skyrių.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“

Naujajame i20 yra daug vietų įvairiems daiktams sudėti: be apšviečiamos pirštinių dėtuvės, centrinėje konsolėje yra puodelių laikikliai ir patogi daiktų dėtuvė. Priekinėse duryse yra 1,5 l butelių laikikliai, o galinėse duryse – 1 l butelių laikikliai. Modeliuose su „Comfort“ ir „Style“ įrangos lygiu salono lubose yra dėtuvės saulės akiniams laikyti.

Į naujojo i20 modelio bazinę įrangą („Classic“) įeina klimato kontrolės sistema, garso sistema su radiju ir MP3 grotuvu, oda aptrauktas šildomas vairas, šildomos priekinės sėdynės ir reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynė. 

Modeliuose su „Comfort“ įrangos lygiu bazinę įrangą papildo nukrypimo iš važiavimo juostos įspėjimo sistema, LED dienos šviesos žibintai, posūkio kryptimi šviečiantys žibintai, statymo jutikliai gale ir pastovaus greičio palaikymo sistema. Modeliuose su aukščiausiu įrangos lygiu „Style“ papildomai dar yra 16 colių lieti ratlankiai, statymo jutikliai ne tik gale, bet ir priekyje, automatinė klimato kontrolės sistema, galiniai žibintai su LED ir lietaus jutiklis. 

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“

Naująjį i20 galima rinktis iš 8 kėbulo spalvų, o salono apdailą – iš keturių spalvų. Jėgos agregatų asortimente yra du benzininiai „Kappa“ varikliai ir vienas dyzelinis U-II variklis. Visi varikliai yra iš esmės patobulinti, siekiant pagerinti važiavimo savybes ir sumažinti degalų sąnaudas bei išleidžiamų teršalų kiekį. Visi jėgos agregatai atitinka „Euro-6“ standarto ekologinius reikalavimus. Keturių cilindrų, 1,2 l darbinio tūrio, 75 AG benzininis „Kappa“ variklis montuojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Benzininių variklių šalininkai taip pat gali rinktis ir keturių cilindrų, 1,4 l darbinio tūrio, 100 AG variklį. Šis jėgos agregatas montuojamas su šešių laipsnių mechanine, o taip pat automatine pavarų 4 laipsnių dėže.

Benzininiuose „Kappa“ varikliuose panaudoti naujausi technologiniai sprendimai: kintamo vožtuvų atidarymo ir uždarymo momento su dvigubu skirstomuoju velenu viršuje technologija, tvirtas aliumininis variklio blokas, aliumininė cilindrų bloko galvutė ir techninės priežiūros nereikalaujanti grandininė pavara.

Naujos kartos i20 modelius „Hyundai“ siūlo ir su 1,1 l darbinio tūrio 75 AG dyzeliniais U-II varikliais, montuojamais su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Visuose naujos kartos i20 automobiliuose yra elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC) su integruota automobilio stabilumo valdymo sistema (VSM), kurios sąveikaudamos kontroliuoja visų ratų sukibimą su kelio danga ir užtikrina saugų važiavimą bet kokiomis kelio sąlygomis. 

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“

Į bazinę naujojo i20 įrangą taip pat įeina įspėjimo apie avarinį stabdymą sistema (ESS), mirksinčiais stabdžių žibintais įspėjanti paskui važiuojančių automobilių vairuotojus apie staigų stabdymą.

Naujame „Hyundai“ modelyje yra visa eilė saugos priemonių, kurių paprastai nebūna šios klasės automobiliuose. Nukrypimo nuo važiavimo juostos įspėjimo sistema (LDWS) perspėja vairuotoją, jeigu automobilis ima nukrypti nuo savo važiavimo juostos neįjungus posūkių signalo. Iš pradžių prietaisų skydelyje užsidega atitinkama įspėjamoji lemputė, o automobiliui toliau kertant eismo juostas skiriančią liniją, įsijungia įspėjamasis garsinis signalas. Į bazinę įrangą taip pat įeina pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema (HAC), kuri palengvina važiavimo pradžią įkalnėje ir neleidžia automobiliui riedėti atgal statesnėje nei 4,5 laipsnių įkalnėje.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Hyundai i20“

Naujojo modelio bazinėje įrangoje yra 6 saugos oro pagalvės: priekinės ir šoninės oro pagalvės priekyje ir saugos oro užuolaidos per visą salono ilgį. Visų penkių sėdynių saugos diržai turi įtempimo jėgos ribojimo įtaisus. Galinėje sėdynėje yra ISOFIX tvirtinimo įtaisai dviem vaikų saugos kėdutėms. 

Į bazinę įrangą taip pat įeina priminimo apie neužsegtus visų keleivių saugos diržus lemputės ir automatiniai durų užraktai. 

Naujasis i20 yra vienas iš trijų naujų „Hyundai“ modelių, kurie šių metų kovo mėnesį gavo prestižinius apdovanojimus „Red Dot“ už dizainą. Be to, 2015 metų vasario mėnesį naujasis i20 modelis už savo dizainą taip pat gavo prestižinį „IF Design Award 2015“ apdovanojimą, kurį skiria „IF Industrial Forum Design“ grupės tarptautinė žiuri.

Naujieji „Hyundai i20“ modeliai jau atvyksta į įgaliotųjų atstovų salonus, o kaina prasideda nuo 11 490 eurų. Pirmuosius automobilius pirkėjai gaus gegužės mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius