2010 metais „Honda“ JAV pardavė net 10% daugiau automobilių nei 2009, tačiau Europoje ir gimtinėje juos pasitiko nusivylimas. Senojo žemyno automobilių rinka vis dar yra kiek apmirusi, o Japonijoje pardavimai ypač krito pasibaigus akcijos, panašios į amerikietiškąją „Cash for clunkers“ (kai turimas senas automobilis mainomas į naują su labai minimalia priemoka), laikotarpiui.
Tuo tarpu prancūzai „Renault“ pranešė apie net 16% pakilusias kompanijos pajamas 2010 metais, viršijusias visas pesimistiškesnes prognozes. Pardavimų statistika - taip pat iškalbinga: 2.63 milijono automobilių ir 14% pokytis į teigiamą pusę.
Amerikietiškiems „Chrysler“ naujienos - kur kas liūdnesnės. Nors gimtojoje JAV rinkoje jų pardavimai pakilo 9.2 procento, kituose žemynuose „Chrysler“ sekėi kur kas prasčiau - bendroje suvestinėje skelbiama apie 652 milijono JAV dolerių nuostolį 2010 metais.
Nepaisant to, koncernas Naujųjų metų proga išmokėjo savo darbuotojams 750 dolerių premijas. Žinant, kad „Chrysler“ turi apie trisdešimt tūkstančių darbuotojų, suma gaunasi aštuonženklė.
Vis dėlto 2011 metais „Chrysler“ tikisi parduoti 2 mln. automobilių visame pasaulyje bei pasiekti 55 mln. dolerių metinį pelną. Kad koncernas nedirba ta kryptimi, sakyti nebūtų galima - šiemet rinkoje pasirodys ypač laukiamas atnaujintas limuzino klasės 300C modelis bei dar keli per daug neafišuoti automobiliai.