Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ plečia savo „Nismo“ modelių asortimentą ir pristato „Juke Nismo RS“

„Nissan“ toliau plečia savo legendinę „Nismo“ ženklu pažymėtą modelių seriją, pristatydama dar vieną naują versiją, skirtą Europos rinkai. 2014 m. Ženevos automobilių parodoje demonstruojamas naujos kartos „Juke“ flagmanas „Nismo RS“, sekantis įkandin „Nissan GT-R Nismo“, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„Nissan Juke Nismo RS“
„Nissan Juke Nismo RS“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Naujasis „Nissan“ modelis „Juke Nismo RS“, išsiskiriantis didesne galia, patobulinta važiuokle, efektyvesniais stabdžiais ir papildoma įranga, sukurtas itin populiaraus dabartinio „Nissan Juke Nismo“ pagrindu. Tai dar radikalesnė perkamiausio kompaktiško krosouverio versija.

Kaip ir kiekvienas „Nismo“ modelis, „RS“ versijos aerodinaminiai ir inžineriniai sprendimai persmelkti automobilių sporto dvasios, todėl bendros paskirties keliams skirtas modelis išsiskiria lenktyniniams automobiliams būdinga dinamika ir valdymu.

„Pasirodžius „Nissan Juke Nismo“, kurio pardavimo rezultatai jau sudaro 3 proc. visos „Juke“ modelių prekybos Europoje apimties, aistruoliai neabejotinai trokšta dar stipresnių sportinio važiavimo pojūčių. Naujoji „Nismo RS“ versija kaip tik tai ir siūlo. Tai kartu sustiprina „Nismo“ inžinierių kaip skaitmeninio amžiaus dinamikos kūrėjų įvaizdį“, – pasakojo už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe“ vyriausiasis viceprezidentas Guillaume'as Cartieris.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“

Pažangus „Nismo RS“ 1,6 l DIG-T variklis, kuriame įkūnyta visa „Nismo“ pasaulinė automobilių sporto patirtis, buvo atitinkamai patobulintas, padidinant galią nuo 200 AG (147 kW) iki 218 AG (160 kW). Padidėjo ir sukimo momentas – nuo 250 iki 280 Nm (dviem ratais varomų modelių su mechanine transmisija). Siekiant, kad važiuoklė sėkmingai perduotų didesnį sukimo momentą, dviem ratais varomų modeliai komplektuojami su mechaniniu riboto slydimo diferencialu (LSD).

Keturiais ratais varomoms versijoms LSD nereikalingas, nes jose yra įrengta sukimo momento valdymo sistema ir „Nissan X-Tronic“ transmisija, o jų sukimo momentas siekia 250 Nm. Modeliuose su „X-Tronic“ transmisija kaip standartinė įranga montuojamos pavarų perjungimo svirtelės prie vairo su aštuonių pavarų režimu.

Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“

Iš kitų patobulinimų, susijusių su variklio pagerintomis techninėmis charakteristikomis, minėtinas strategiškai svarbių kėbulo vietų sutvirtinimas. Taip pat patobulinti stabdžiai, kad jie būtų atsparesni dėvėjimuisi dėl nuolatinio intensyvaus naudojimo: priekiniai diskai padidėjo nuo 296 iki 320 mm, o gale dabar montuojami aušinamieji diskai. Dėl važiuoklės pakeitimų atitinkamai patobulintos ir spyruoklės bei amortizatoriai.

„Juke Nismo RS“ išsiskiria raudonais stabdžių suportais ir diskretišku „RS“ ženklu priekyje bei gale. Viduje „RS“ logotipą galima pamatyti ant apsukų matuoklio. Prietaisų skydelio gaubtas padengtas savitą stilių pabrėžiančia zomšo danga. Galutinis salono akcentas – neįprasta hidrografikos apdaila ant pavarų perjungimo svirties bei centrinio prietaisų skydo.

Į papildomos „RS“ modelio įrangos sąrašą įtrauktos specialios „Recaro“ sportinės sėdynės, ksenoniniai priekiniai žibintai, „Nissan“ aplinkinio vaizdo sistema ir „Safety Shield“ įranga, kurią sudaro nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo, nematomų zonų įspėjimo ir judančių objektų aptikimo sistemos, siunčiančios įspėjamuosius garso ir vaizdo signalus, idant būtų išvengta nelaimingų įvykių.

Siūlomos trys „Juke Nismo RS“ kėbulo spalvos (perlo balta, metallic juoda ir sidabro pilka) ir viena charakteringa vidaus apdailos versija: „Nismo“ salone dominuoja juoda spalva.

Aerodinamiškai „Nismo RS“ išorei būdingi žemesni priekinis ir galinis bamperiai, platesni sparnai ir šoniniai slenksčiai, tamsios chromuotos V formos grotelės, suderintos su nauju „Nissan“ ženklu, ir galinis aptakas, kad būtų geriau kontroliuojamas oro srautas. Šie aerodinaminiai sprendimai, sukurti pasitelkiant lenktynių trasoje įgytą patirtį, sumažina priekinę ir galinę automobilio dalis veikiančią keliamąją jėgą, nepadidindami aerodinaminio pasipriešinimo.

Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“

Automobilį puošia „Nismo“ išorės dizaino elementai – raudoni durų veidrodėlių gaubtai ir apatinę automobilio dalį supanti plona raudona linija. Bendrą išorės dizainą užbaigia nauji LED žibintai, sumontuoti bamperyje automobilio priekyje, o akį traukiantys 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai pabrėžia išraiškingą naujojo „Juke“ siluetą.

„Nismo“ patobulinimai akivaizdūs ir salone: tai automobilio dinamines savybes išryškinantis vairas, pedalai, matuokliai, pavarų perjungimo svirtis ir durelių apdaila. Sportinės „Nismo“ sėdynės su specialia zomšo apdaila ir raudonais dygsniais užtikrina tvirtesnę atramą ir didesnį komfortą atliekant posūkius.

Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Nismo RS“

„Nismo RS“ įdiegta ir daug kitų patobulinimų, kurie būdingi visam naujam „Juke“ modelių asortimentui. Ryškiausi išorės pakeitimai sietini su naujo dizaino viršutiniais žibintais, atnaujintais bumerango formos galiniais žibintais ir durelių veidrodėliais, kuriuose integruota posūkio signalas su LED juosta.

Nepaisant „Juke Nismo“ slypinčio dinaminio potencialo, jis išlieka ir be galo praktiškas. Dviem ratais varomuose modeliuose dabar yra 40 proc. daugiau vietos bagažui gabenti. Tai lėmė subtiliai pakeistos bagažo skyriaus formos, o dviejų lygių grindys ir lygų pagrindą leidžiančios suformuoti nulenkiamos galinės sėdynės suteikia dar daugiau lankstumo.

„Naujasis „Juke Nismo RS“ puikiai atspindi „Nismo“ charakterį, kurį nusako išskirtinė dinamika, susieta su automobilių sporto įkvėptu aukštos klasės dizainu. Gautas rezultatas yra patrauklus, jaudinantis ir prieinamas“, – teigė už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe“ vyriausiasis viceprezidentas Guillaume'as Cartieris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius