Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Opel Astra OPC Extreme“: sutvertas trasai, bet tinkamas ir gatvėms

„Opel Astra OPC Extreme“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Opel Astra OPC Extreme“
Šaltinis: Specialiai GAZAS.LT iš Ženevos
0
Skaitysiu vėliau
A A

Ženevos automobilių parodoje debiutavo viena labiausiai intriguojančių Vokietijos gamintojo „Opel“ naujienų – „Astra OPC Extreme“. Taip, žodis „extreme“ šiuo atveju panaudotas tikslingai, nes 300 arklio galių į priekinius ratus yra pakankamai ekstremalu.

Alsuoja Nurburgringo dvasia

„Opel“ šį modelį gimdė ir augino ne bet kur, o Nurburgringo trasoje, tad šis sportiškas mažylis neišvengiamai įgijo agresyvų charakterį. Dviejų litrų darbo tūrio varikliu su turbina aprūpintas modelis sugeba pasiekti 300 arklio galių. „Astra OPC Extreme“ sukurtas remiantis praktika, įgauta dirbant su „Astra OPC Cup“ lenktyninių automobilių komponentais.

Taigi, varžyboms skirtos technologijos ir inžineriniai sprendimai dabar pritaikyti legaliam važinėjimui gatvėmis ir įprastais keliais. Aliuminio konstrukcijos variklis montuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Opel Astra OPC Extreme“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Opel Astra OPC Extreme“

Galia į priekinius ratus perduodama per riboto praslydimo diferencialą. Kad automobilis yra pakankamai greitas manyti leidžia ir gamintojo teiginys, jog lyginant su įprasta „Astra OPC“ versija, „Extreme“ modifikacija yra lengvesnė dar šimtu kilogramų.

Svorį mažino ten, kur buvo įmanoma

Svorio „Astra OPC Extreme“ numesti pavyko dėka anglies pluošto, kuris panaudotas itin gausiai. Iš šios tvirtos ir itin lengvos medžiagos suburtas aerodinaminėmis savybėmis pasižymintis galinis spoileris, difuzorius, priekinis oro aptakas, variklio aptakas, kai kurios pakabos detalės.

Modelis apautas taip pat iš anglies pluošto pagamintais ratlankiais, kurie net 20 kilogramų lengvesni nei standartiniai lengvojo lydinio aliuminiai ratlankiai. Jei to dar maža, anglies pluoštas plieną pakeitė ir kuriant stogą. Čia svoris nukrito nuo 9,3 kg iki 2,6 kg.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Opel Astra OPC Extreme“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Opel Astra OPC Extreme“

„Leon Cupra 280“ verta sunerimti?

Kol kas „Opel Astra OPC Extreme“ dar nebandė oficialiai įveikti Nurburgringo trasos, tačiau manoma, kad „Seat Leon Cupra 280“ pasiektas rekordas gali gyvuoti ne taip jau ir ilgai.

Specialiai GAZAS.LT iš Ženevos
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas