Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Opel” flagmanas sėkmės kelyje: jau 100 tūkst. „Insignia” užsakymų

Naujas „Opel Insignia” paklausus: nuo naujos kartos modelio premjeros tarptautinėje automobilių parodoje ir pasirodymo rinkoje praėjusį rudenį, „Opel” sulaukė 100 tūkst. šio vidutinio dydžio automobilio užsakymų.
„Opel Insignia“
„Opel Insignia“ / („Opel“ nuotr.)

Dar stilingesnis išorėje ir viduje, su galingais, itin efektyviais tiesioginio įpurškimo varikliais, modernia informacijos – pramogų „IntelliLink“ sistema ir dar įvairesnėmis versijomis, naujas „Insignia“ netrukus buvo pripažintas pirkėjų. 

Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius jo pardavimai pirmavo šiose rinkose: Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Olandijoje. Ne ką mažiau šis modelis buvo populiarus Belgijoje, Italijoje, Austrijoje, Šveicarijoje ir Norvegijoje, kur pardavimai rinkoje užėmė antrą vietą. Vokietijoje šio modelio pardavimai taip pat užėmė antrą vietą savo segmente, be to pardavimai įspūdingai išaugo, net 46 proc., lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“
(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“

„Vos per kelis mėnesius po pasirodymo rinkoje, 100 tūkst. pirkėjų užsisakė naujos kartos „Opel Insignia“, o tai rodo, jog mūsų dar modernesnis ir elegantiškesnis flagmanas užkariavo klientų protus ir širdis“, - džiaugėsi Peteris Christianas Küspertas, valdybos narys pardavimas ir GME pardavimų ir techninės priežiūros vice prezidentas, kalbėdamas apie „Opel“ vidutinio dydžio modelio sėkmę.

Išskirtinio ir akį traukiančio modelio asortimentą papildė „Insignia Country Tourer“ versija. Jis dera prie „Sports Tourer“, kaip elegantiškas šeimos ar verslui skirtas universalas, įkvepiantis nuotykiams, su ryškiais kėbulo elementais – dugno apsaugomomis priekyje ir gale, visais varomais ratais ir varikliais su turbinomis, išvystančiais didelį sukimo momentą. „Country Tourer“ versiją renkasi 5 proc. visų „Insignia” pirkėjų. 

(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“
(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“

Naujas „Opel Insignia” siūlomas su benzininiu, dyzeliniu ar suskystintomis dujomis varomu (LPG) varikliu. Variklių galia prasideda nuo 88 kW/120 AG iki 239 kW/325 AG, kuri skirta OPC modeliams.

Vienas veiksmingiausių yra „Insignia“ 2,0 l CDTI, pasižymintis efektyvumu ir ekonomiškumu. Modernaus 2,0 l turbodyzelio, kurio galia 88 kW/120 AG ir 103 kW/140 AG, tarša neviršija 99 g/km. Keturių ar penkių durų modeliai su šešių laipsnių mechaninėmis  pavarų dėžėmis sunaudoja vos 3,7 l degalų 100 km važiuojant mišriu ciklu.

(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“
(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“

Nuo 2008 m., kai tik rinkoje pasirodė pirmos kartos „Opel Insignia“ su naujausiomis technologijomis ir nauju dizainu, jau parduota daugiau nei 600 tūkst. šio modelio automobilių. Be to šis modelis iškovojo daugiau nei 50 nacionalinių ir tarptautinių apdovanojimų.

Naujos kartos „Opel“ flagmanas ir toliau sėkmingai laimi prizus. Šiais metais „Insignia Country Tourer” ir „ Insignia OPC” buvo įvertinti „Plus X Awards” konkurse už kokybę.  Nauja 103 kW/140 AG, 1,4 l benzininė „Insignia“ su „Start/Stop“ įranga ir mažos trinties šešių laipsnių mechanine pavarų dėže kainuoja nuo 72 770 litų (rekomenduojama mažmeninė kaina Lietuvoje su mokesčiais). 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius