Per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Opel/Vauxhall” naujų automobilių užregistruota 12 700 vienetais daugiau, t.y. 271 tūkst.
„Daugelis Europos rinkų ir vėl pradėjo stabiliai augti. Tai yra teigiamas ženklas ir „Opel/Vauxhall“ didina savo dalį šiose rinkose. Fiksuojamas nuoseklus mūsų naujų modelių užsakymų augimas – iki kovo pabaigos sulaukėme 20 tūkst. daugiau užsakymų nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu,“ – sako Peteris Christianas Küspertas, valdybos narys prekybai. „Šiuo metu geriausiai parduodamas naujas modelis yra „Mokka“, kurio užsakymų skaičius jau siekia 215 tūkst. ADAM taip pat populiarus, jo užsakyta 80 tūkst., o flagmanas „Insignia“ sulaukė 85 tūkst. vienetų užsakymų.
Fiksuojamas nuoseklus mūsų naujų modelių užsakymų augimas – iki kovo pabaigos sulaukėme 20 tūkst. daugiau užsakymų nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu
Sėkmė stebima visose rinkose. Kovą ir per visą pirmąjį ketvirtį „Opel/Vauxhall“ rinkos dalis išaugo dešimtyje Europos šalių. „Opel“ sėkmė užfiksuota Vokietijoje, kurioje kovą užėmė 7,1 proc. visos automobilių rinkos ir lyginant su praėjusių metų kovu, ši rinka padidėjo 0,3 proc. Pirmąjį ketvirtį rinkos dalis sudarė 6,7 proc., t.y. 0,2 proc. daugiau lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
„Mokka“ ir „Meriva“ pirmąjį 2014 m. ketvirtį savo segmentuose užėmė antrą vietą pagal pardavimus. Didžiausioje Jungtinės Karalystės rinkoje, seserinės markės „Vauxhall” pardavimai kovo mėnesį išaugo 17 proc. lyginant su praėjusių metų kovu. Šioje rinkoje pagal pardavimus savo segmentuose pirmavo „Insignia“ ir „Zafira“, o „Corsa“ bei „Mokka“ buvo antri.
Naujais „Opel” modeliais domimasi Lenkijoje – kovo mėnesį naujų „Opel“ įregistravimas šoktelėjo 57 proc. Praėjusį mėnesį lyderio pozicijos dar labiau sustiprintos lengvųjų automobilių rinkoje Vengrijoje, o Olandijoje „Opel“ pirmą kartą iškovojo pirmąsias pozicijas nuo 2012 m. kovo mėn.