„Nepaisant bendro puikaus rezultato, kovą pasaulinė prekyba buvo vangiausia ir baigėsi kritimu – parduota 532400 vnt. naujų „Volkswagen“ automobilių, arba 0,8 proc. mažiau, nei praėjusių metų kovą, – pažymėjo koncerno vyriausiasis marketingo direktoriaus Christianas Klingeris.
Šių metų pirmąjį ketvirtį visoje Europoje parduota 396300 VW lengvųjų automobilių (pernai metų kovą – 441800; -10,3%). Tame skaičiuje, Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 208800 vnt. (232600; -10,2%). Mažėjimo neišvengta ir Vokietijoje, kur per pirmą ketvirtį „Volkswagen“ įsigijo 126500 pirkėjų. Pernai tuo pačiu metu jų buvo 149000, t.y., 15,1% daugiau.
Tačiau Centrinėje ir Rytų Europoje užfiksuotas malonia tradicija tapęs pardavimų didėjimas. Čia nuo sausio pradžios iki kovo pabaigos parduota 61000 vnt. (60200; +1,4%). Deja, stabilų augimą demonstravusioje Rusijoje užfiksuotas smuktelėjimas. Čia parduota 35300 vnt. (35800; +1,4%).
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione ketvirčio pardavimai ūgtelėjo 20,9%. Čia iš viso parduota 653500 vnt. (540600 vnt.). Kinijoje (įskaitant Hong Kongą) parduota 598100 vnt. (483400; +23,7%). Indijoje parduota 16600 vnt. (20400; -18,5%).
Šiaurės Amerikoje pardavimai išaugo 7,3% ir siekė 145700 vnt. (135,700). Tame skaičiuje, JAV parduota 98200 vnt. (94400; +4%).
O štai Pietų Amerikoje užfiksuotas tokio pat dydžio pardavimų kritimas. Čia parduota 176600 vnt. (190500). Brazilijoje parduotų automobilių dalis tame skaičiuje sudaro 131200 „Volkswagen“ automobilių (138600; -5,3%).