Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmasis 2011-ųjų pusmetis – rekordinis „Renault“

Pirmąjį šių metų pusmetį „Renault“, pardavusi 1,4 mln. transporto priemonių, t. y. 1,9 proc. daugiau negu per tą patį laikotarpį 2010 m., pasiekė naują pardavimų rekordą. Tarptautiniai pardavimai buvo 20,4 proc., o „Renault“ prekės ženklo – 5,7 proc. didesni, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
„Renault“ žemėlapis
„Renault“ žemėlapis / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Renault“

Pirmojo 2011 m. pusmečio „Renault“ grupės rezultatai

Tarptautiniai rezultatai: grupė, pardavusi 542 000 transporto priemonių, t. y. 20,4 proc. daugiau negu pirmąjį 2010 m. pusmetį, patvirtino ir savo augimo potencialą, ir globalizaciją. „Renault“ grupės automobilių, parduotų už Europos ribų, dalis augo 6 punktais ir dabar sudaro 40 proc. visų pardavimų.

Rezultatai Europoje: „Renault“ prekės ženklas išlaikė antrąją poziciją pagal užimamą keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalį – 8,5 proc. Jis taip pat liko lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderiu, turėdamas 15,2 proc. rinkos dalies.

Rezultatai Prancūzijoje: „Renault“ liko lydere pagal keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimus, tačiau „Renault“ grupės keleivinių automobilių pardavimai rinkoje, kuri viršijo lūkesčius, sumažėjo dėl žemo atsargų lygio ir tiekimo apribojimų.

„Renault“ prekės ženklas visame pasaulyje (šiuo metu prekės ženklas yra 112 šalių) augo 5,7 proc.

Gamintojo nuotr./Renault Koleos  pirmasis prancūzų gamintojų visureigis
Gamintojo nuotr./„Renault Koleos“ – pirmasis prancūzų gamintojų visureigis

ir pardavė 1,1 mln. transporto priemonių, tai sudarė 83 proc. visų grupės pardavimų. „Dacia“ prekės ženklas, parduodamas tik Europoje ir Viduržemio jūros regione, pranešė apie 3 proc. sumažėjusius pardavimus (177 000 vnt.), o Pietų Korėjoje esančios „Renault Samsung Motors“ pardavimai krito 36 proc., iki 56 000.

Pardavimų, rinkodaros ir lengvųjų komercinių automobilių vykdomasis viceprezidentas Jérôme'as Stollis sakė: „Nepaisant skirtingų rezultatų Europoje, grupės pardavimai ir toliau augo bei pasiekė pirmojo pusmečio pardavimų rekordą. Tokius rezultatus leido pasiekti stiprus – 20 proc. – tarptautinis augimas ir ypač dvi šalys, kurios grupei yra labai svarbios – Brazilija ir Rusija“.

Pasaulis

„Renault“ grupės keleivinių automobilių pardavimai užimamoje 4,3 proc. rinkos dalyje augo 0,4 proc., parduotos 1 192 564 transporto priemonės.

„Renault“ grupės lengvųjų komercinių automobilių pardavimai siekė 181 559 vnt. ir buvo 12,7 proc. didesni lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2010 m.

Gamintojo nuotr./Renault Frendzy
Gamintojo nuotr./„Renault Frendzy“

Europos regionas (įskaitant Prancūziją)

Keleiviniai ir lengvieji komerciniai automobiliai: 831 712 transporto priemonių pardavusios ir 10,1 proc. rinkos užėmusios „Renault“ grupės keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai krito 7,4 proc., o užimama rinkos dalis sumažėjo 0,7 proc. punkto. Tokius pokyčius lėmė tiekimo apribojimai. Per pirmus šešis metų mėnesius Europoje prarasti pardavimai – apie 50 000 automobilių.

Keleiviniai automobiliai: „Renault“ grupės pardavimai užimamoje 9,4 proc. rinkos dalyje (0,8  punkto sumažėjimas) krito 9,6 proc. Europoje daugiausiai buvo parduota „Twingo“, „Clio“ ir „Mégane“ šeimos automobilių.

„Renault“ prekės ženklas lieka lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderiu Europoje„Twingo“, užimdamas 10,8 proc. savo segmento dalies, yra trečiasis Europoje. Labai geri buvo ir riboto leidimo „Twingo Miss Sixty“ bei „Twingo Gordini“ modelių rezultatai.

„Clio 2“ ir „3“ pardavimai iš viso sudarė 164 000 vienetų.

Su 215 000 parduotų vienetų C segmente „Mégane“ šeima, užimdama 7,9 proc. segmento, buvo antra. Prie šių rezultatų žymiai prisidėjo „Scénic“, likęs savo kategorijos lyderiu.

Dėl dyzelinių variklių tiekimo apribojimų „Dacia“ prekės ženklas pranešė apie 2,5 proc. sumažėjusius pardavimus ir išlaikytą 1,6 proc. rinkos dalį. 2010 m. balandį pristatytas „Dacia Duster“ buvo itin sėkmingas – iki birželio galo buvo užregistruota beveik jo 71 000 vnt.

Lengvieji komerciniai automobiliai: „Renault“ prekės ženklas lieka lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderiu Europoje (nuo 1998 m.) su 7 proc. pardavimų augimu ir užimama 15,2 proc. rinkos dalimi (0,2 punkto augimas). Tokius rezultatus lėmė 2010 m. balandį pristatyto „Master“ sėkmė – per pastaruosius trejus metus savo segmento rinkos dalį jis padidino 4 punktais – bei geri „Trafic“ ir „Kangoo“ rezultatai.

Gamintojo nuotr./Renaultsport Megane 265 Trophy
Gamintojo nuotr./„Renaultsport Megane 265 Trophy“

Prancūzija

Grupė, užimamai rinkos daliai sumažėjus 3,3 proc. punkto iki 25,2 proc., pranešė apie 9,9 proc. sumažėjusius pardavimus. Kadangi rinkos augimas ir užsakymų kiekis viršijo lūkesčius, o 2010 m. gale buvo maži atsargų kiekiai, grupė neturėjo galimybių pristatyti ir užregistruoti reikiamo transporto priemonių kiekio. Tačiau registracijos neatspinti pozityvios pardavimų dinamikos – užsakymų kiekis buvo 18 proc. didesnis negu 2010 m. birželio gale.

Šiame kontekste „Renault“ prekės ženklas vis tiek išlaikė savo pirmąją poziciją pagal keleivinių bei lengvųjų komercinių automobilių privatiems ir korporaciniams klientams pardavimus su užimama 30,6 proc. rinkos dalimi. „Twingo“, „Clio“ ir „Mégane“ liko A, B ir C segmentų lyderiais.

„Dacia“ prekės ženklas buvo penktasis pagal pardavimus privatiems klientams – parduoti 50 417

Gamintojo nuotr./Dacia Duster 4x4 1,5 dCi
Gamintojo nuotr./„Dacia Duster 4x4 1,5 dCi“

automobiliai, fiksuotas 21,6 proc. pardavimų sumažėjimas užimamoje 3,5 proc. rinkos dalyje. Geri „Duster“ rezultatai (10 geriausiai parduodamas modelis Prancūzijoje ir antrasis 4x4/lengvųjų visureigių segmente) nekompensavo „Sandero“ registracijų sumažėjimo. „Dacia“ prekės ženklą taip pat paveikė tiekimo apribojimai.

Regionai už Europos ribų

Tarptautiniai keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai pirmąjį 2011 m. pusmetį išaugo 20,4 proc. ir dabar sudaro 39,5 proc. „Renault“ grupės pardavimų, lyginant su 33,4 proc. 2010 m. birželio gale. „Renault“ prekės ženklo lengvųjų komercinių automobilių pardavimai smarkiai augo tarptautinėje rinkoje, ypač Viduržemio jūros regiono šalyse (9,9 proc. užimamos rinkos dalis, 2,6 punkto augimas) ir Amerikose (2,8 proc., 0,6 punkto augimas).

Amerikos, Viduržemio jūros ir Eurazijos regionuose – rekordiniai pardavimai

Amerikos: pardavęs 178 530 automobilių ir užimdamas 5,7 proc. rinkos dalies (0,8 punkto augimas), „Renault“ prekės ženklas pasiekė naujus pardavimų ir užimamos rinkos dalies rekordus. „Renault Sandero phase 2“ modelio, sukurto specialiai Amerikų regionui, pristatymas leis ir toliau gerinti pardavimų rezultatus.

Brazilija tapo trečia grupės rinka (trys vietos aukštyn lyginant su 2010 m.), po Prancūzijos ir Vokietijos – pardavimų apimtys augo 24,6 proc., užimama rinkos dalis buvo 4,9 proc. „Renault“ yra penktasis populiariausiais prekės ženklas Brazilijoje.

Viduržemio jūros regionas: 20 proc. didesni grupės „Renault“ ir „Dacia“ prekės ženklų keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai (154 356 vnt.) buvo rekordiniai. „Renault Symbol“ – segmento lyderis regione.

Gamintojo nuotr./Renault Latitude
Gamintojo nuotr./„Renault Latitude“

Turkijoje grupė viršijo savo pardavimų rekordus užregistravus 69 proc. daugiau transporto priemonių (68 831 vnt., „Renault“ ir „Dacia“ prekių ženklai). „Renault Symbol“ yra geriausiai parduodamas automobilis visose kategorijose – pardavimai siekia 18 600 vnt., t. y. 71 proc. augimas. „Renault Fluence“ su 14 700 parduotų vnt. yra pirmasis savo segmente, „Renault Latitude“ taip pat buvo puikiai priimtas.

Eurazija

73,3 proc. pardavimų augimas iki 80 219 vnt. leido grupei fiksuoti rekordą, taip pat jis buvo pasiektas ir užimamoje rinkos dalyje (5,7 proc.). Šiems rezultatams daugiausiai teigiamos įtakos turėjo Rusija, kur pardavimai užimamoje 6 proc. rinkos dalyje augo 76 proc. „Renault“ palypėjo vienu laipteliu aukštyn (lyginant su 2010 m.) ir tapo trečiuoju populiariausiu prekės ženklu. „Renault Logan“ yra geriausiai parduodamas užsienyje gaminamas automobilis visose kategorijose.

„Renault“ grupė 2011 m. prognozuoja nuo 3 iki 4 proc. pasaulinės rinkos augimąAzijos/Afrikos regionas: pardavusi 129 306 vnt. „Renault“ grupė fiksavo 9,6 proc. pardavimų sumažėjimą ir kontrastingus rezultatus.

Grupės rezultatai buvo labai geri Irane dėl „Logan“ ir „Mégane“ sėkmės – 70 proc. išaugę pardavimai ir 4,7 proc. užimama rinkos dalis. „Renault Samsung Motors“ prekės ženklo rezultatai sumažėjo Pietų Korėjoje, tai įvyko dėl „SM7“ gyvavimo pabaigos, tiekimo sunkumų, susijusių su tsunamiu Japonijoje, ir stipraus konkurentų spaudimo.

Indijoje, vienoje iš trijų prioritetinių grupės rinkų visame pasaulyje, „Renault“ 2011 m. gegužę pristatė „Renault Fluence“, antrojoje 2011 m. pusėje bus pristatytas „Renault Koleos“, o 2012 m. – „Dacia Duster“. Viso iki 2012 m. pabaigos bus pristatyti penki automobiliai.

Pirmąjį 2011 m. pusmetį pristatyti produktai:

„Energy dCi 130“ variklis (115 g/km CO2) „Scénic“ ir „Grand Scénic“ automobiliams Europoje. „Renault Sandero Stepway“ Rusijoje, Pietų Afrikoje ir Magrebo šalyse (Alžyras, Marokas).
„Renault Sandero phase 2“ Pietų Amerikoje
„Renault Fluence“ Brazilijoje, Kolumbijoje, Indijoje ir Kinijoje.
„Renault Mégane CC“ Viduržemio jūros šalyse.
„Renault Scénic“ ir „Grand Scénic“ Kinijoje.
„Renault Latitude“ Europoje, Turkijoje, Amerikose ir Kinijoje.
„Renault Master“ Rusijoje, Ukrainoje ir Izraelyje.

Gamintojo nuotr./Renault Fluence reklama
Gamintojo nuotr./„Renault Fluence“ reklama

Komercinė 2011 m. antro pusmečio perspektyva

Antrąją metų pusę Europoje ir likusiame pasaulyje vyraus skirtingos tendencijos. Grupė 2011 m. prognozuoja nuo 3 iki 4 proc. pasaulinės rinkos augimą, lyginant su 2010 m., nepaisant numatomo 0–2 proc. Europos rinkos sumažėjimo ir nuo 4 iki 6 proc. Prancūzijos rinkos kritimo.

Tiekimo apribojimai, labiausiai paveikę Europą, tikimasi, bus palaipsniui mažinami pradedant liepa. Grupės gamybos centrai grįš prie aukšto aktyvumo lygio nuo rugpjūčio pabaigos ir pristatymo trukmės taps trumpesnės. Prancūzijoje grupės užimamos rinkos dalis 2011 m. pabaigoje turėtų būti panaši į buvusią 2010 m. gale.

J.Stollis teigia: „Dėl stipraus portfelio Europoje ir aktyvių tarptautinių pardavimų „Renault“ grupė turėtų pasiekti visų metų pardavimų rekordą. Europoje antroji metų pusė bus pažymėta trijų pirmųjų transporto priemonių „Renault“ elektromobilių asortimente – „Kangoo Z.E.“, „Fluence Z.E.“ ir „Twizy“ – pristatymu.“

Gamintojo nuotr./Renault Fluence Z.E.
Gamintojo nuotr./„Renault Fluence Z.E.“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius