Tačiau dėl antrosios vietos vyksta įtempta kova – „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ pardavimai skyrėsi mažiau nei tūkstančiu: naujų „Audi“ rugsėjį parduoti 120200, MB – 120982 modeliai. Tai yra atitinkamai 17 ir 2 procentų šuoliai.
„Trečiojo ketvirčio gale matome, kad mūsų tikslai – per 2011 metus parduoti 1,6 mln. naujų automobilių ir išlikti pirmuoju prekės ženklu prabangių automobilių gamintojų segmente – gali būti įgyvendinti“ – teigia Ianas Robertsonas, BMW grupės pardavimų vadovas.
Visa BMW grupė, pridėjus dar ir MINI bei „Rolls-Royce“, rugsėjo mėnesį taip pat patyrė nemenką 11,4 proc. šuolį – šių trijų gamintojų automobilių rugsėjį buvo parduota kiek daugiau nei 159 tūkst.
Populiariausias MINI išlieka „Countryman“ – šviežiausias šio gamintojo modelis įvairiose rinkose puikiai prigijo ir yra parduodamas itin sėkmingai – visame pasaulyje nuo jo pasirodymo kiek daugiau nei prieš metus „Countryman“ buvo parduota daugiau nei 70 tūkst. vienetų.
Lietuvoje šiais metais taip pat lyderiauja BMW – šios markės automobilių per 2011-uosius jau yra parduoti 287 vienetai. „Audi“ – 185, MB – 143, o „Lexus“ – 50.