Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Renault“: mes einame teisingu keliu

„Renault“
„Renault“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Renault“ prezidentas ir generalinis direktorius Karlosas Ghosnas teigia: „Mūsų gamyklų veiklos efektyvumas ir konkurencingumas taps esminiais aspektais siekiant sėkmingo būsimo strateginio plano įgyvendinimo. Mūsų automobilius ir variklius gaminančių vyrų ir moterų mobilizacija yra būtina. Būsimas strateginis planas leidžia pritaikyti gamybos apimtis pasaulinei paklausai nemažinant darbo vietų skaičiaus.“

Siekdama užtikrinti kiekvienos kompanijos gamyklos ekonominį perspektyvumą, „Renault“ nustato visame pasaulyje galiojančius gamybinius standartus. Nuolat mažėjančioje rinkoje (keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai nuo 2007 iki 2010 metų krito beveik 20 proc.) „Renault“ investuoja į aukštos pridėtinės vertės produkciją Europoje ir ypač Prancūzijoje. Aljansas su „Nissan“ ir kitos partnerystės šiame regione sukuria papildomas gamybines apimtis.

Pradėjus Flinse (Prancūzija) gaminti „Renault ZOE“, o Maubeuge (Prancūzija) – „Renault Kangoo Z. E.“, planuojama, kad 2015 m. 80 proc. pasaulyje parduodamų „Renault“ elektromobilių bus pagaminti Prancūzijoje.
Taip pat 2013 m. veiklą pradės Flinso akumuliatorių gamykla (potencialus pajėgumas – 100 000 akumuliatorių per metus), o Kleono gamykla pradės gaminti trečios kartos variklį.

Dėl didelio „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių pardavimų augimo Europoje bei kylančių eksporto apimčių tikimasi, kad gamyba sieks 100 000 vienetų per metus. Dauguma lengvųjų komercinių automobilių yra gaminami Prancūzijoje: „Master“ – Batily, „Kangoo Express“ bei „Kangoo Z. E.“ – Maubeuge, o dabar prie jų prisijungs ir Sandouvile gamykla.

Aukštesnės klasės „Renault“ prekės ženklo automobiliai (pakeisiantys „Espace“ ir „Laguna“) 2014 m. bus pradėti gaminti Douai gamykloje ant platformos, kuria bus dalijamasi su „Nissan“. Naujoji platforma garantuos masinės gamybos ekonominius privalumus abiem kompanijoms.

Kleono gamyklai priskirti du nauji projektai: naujasis 1,6 dci 130 variklis, kuris bus pradėtas gaminti 2011 m. ir elektrinis variklis, kurio gamybos pradžia numatoma 2013 m.

Šiandien Prancūzijoje profesionaliai pagaminti varikliai bei pavarų dėžės yra eksportuojamos ne tik „Renault“ partneriui „Nissan“, bet ir kitiems prekės ženklams, pavyzdžiui „Opel“ ir „Chery“.

2010 m. ketvirtadalis Ruitze ir Kleone pagamintų pavarų dėžių buvo eksportuota „Chery“ ir „Nissan“ į Kiniją. Tai pačiais metais už Prancūzijos ribų buvo parduota 60 proc. Kleone pagamintų variklių.

Partnerystė su „Daimler“ sustiprins šią tendenciją.

Ispanija yra antras pagal dydį grupės gamybinis centras Europoje. Trečioji prekės ženklo elektra varoma transporto priemonė „Twizy“ dar šiais metais bus pradėta gaminti Valadolide. „Valladolid Motores“ variklių gamyklai taip pat yra naudingas bendradarbiavimas su „Nissan“ bei „Daimler“, Sevilija lieka grupės didžiausiu pavarų dėžių gamintoju, o Palencijoje yra gaminama „Megane“.

„Novo mesto“ gamykla Slovėnijoje „Renault“ rinkoms Europoje gamina kompaktines transporto priemones „Twingo, „Wind“ ir „Clio Campus“. 2013 m. ji pradės gaminti ir keturvietį „Smart“ „Daimler“.

Gamybinių infrastruktūrų kūrimas naujai atsirandančiose rinkose skatina jų augimą ir kompensuoja mažėjimą Europos rinkose. Per praėjusius dešimt metų „Renault“ padidino savo skverbimąsi į naujas rinkas, taip didindama veiklos apimtis. Pardavimai už Europos ribų šiuo metu sudaro 37 proc. visų pardavimų, palyginus su 17 proc. 2000 m. ir tikimasi, kad 2011 m. šis procentas pakils iki 43. „Renault“ ir toliau investuos užsienyje, o ypač Brazilijoje, Indijoje ir Rusijoje.

2010 m. gegužės 25 d. Flinse (Prancūzija) buvo iškilmingai atidarytas Pasaulinis mokymų centras. Jo vaidmuo yra labai svarbus nuolat tobulinant kokybės, kainos bei gamybos termino santykį. Centro misija yra koordinuoti visus mokymus, reikalingus įvairioms gamybinėms veikloms vykdyti visame pasaulyje. Centro tikslas – žengti koja kojon su nuolat besivystančiu verslu ir užtikrinti visų gamybos paleidimui reikalingų įgūdžių turėjimą. Nuo 2010 iki 2012 m. naujos produkcijos gamybą pradės 23 grupės gamyklos.

Pasaulinis mokymų centras remiasi „Renault“ gamybinėje infrastruktūroje dirbančių vyrų ir moterų, patirtimi ir išmanymu. Visi instruktoriai yra grupės darbuotojai ir savo sričių ekspertai. Į Pasaulinį mokymų centrą per 4 metus buvo investuota 4 mln. eurų. Iki 2010 m. pabaigos šis centras buvo surengęs 100 000 valandų trukusius apmokymus 250 stažuotojų.

Prieš kelis metus „Nissan“ pradėtą taikyti „Monozukuri“ metodą planuojama diegti ir „Renault“ grupės darbuotojams visame pasaulyje. Jo tikslas – sumažinti galutinę transporto priemonės kainą kartu gerinant kokybę.

Šis metodas apima darbą su visa vertės kūrimo grandine, pradedant transporto priemonės dizainu, kiekvieno komponento dizaino tobulinimu, bendradarbiavimu su tiekėjais, pakavimu ir dalių gabenimu, baigiant surinkimu ir pristatymu galutiniam vartotojui.

Nuo 2010 iki 2013 m. „Renault“ planuoja investuoti 5,7 mlrd. eurų į savo gamybos vietas, kurių 40 proc. yra įsikūrusios Prancūzijoje.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas