Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault“: „Twingo“ dvasia grįžta

Naujasis „Renault Twingo“ išsiskiria dinamiška išvaizda bei ypač miela akiai išraiška. Keturios kėbulo spalvos, kurios parodytos Ženevos automobilių parodos lankytojams, tarytum aidu atliepia tas, kuriomis būdavo dažomas pirmosios kartos versijos kėbulas. Spalvingas ir automobilio vidus: spalvomis sušvito net kai kurios bagažinės vietos, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Variklį gale turintis „Renault Twingo“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Žaisminga automobilio išorė

Panašiai, kaip ir jo pirmtakas, naujasis „Twingo“ į rinką žengia sušvisdamas keturiomis „pop stiliaus“ spalvomis (šviesiai mėlyna, balta, geltona ir raudona), kurios aiškiai signalizuoja, kad „Twingo“ dvasia vėl sugrįžta.

Naujasis „Twingo“ atitinka naująją „Renault“ projektavimo strategiją ir simbolizuoja gėlės žiedu išreikšto būties ciklo vainiklapį „Žaidimas“. Jo pagrindas – ir idėjos, tyrinėtos kuriant 2013 m. pirmąją ketvirtyje pasauliui parodytus „Twin’Z“ ir „ Twin’Run“ koncepcinius automobilius.

Ypač originali naujojo „Twingo“ architektūra užtikrina išskirtinį manevringumą,o akiai mielą išraišką sukuria unikalus profilis, kurį suformuoja trumpas priekinis skyrius ir erdvus salonas keleiviams.

Tuo pačiu metu automobilis išlaiko kompaktiškas proporcijas, o jo ilgis matuojant tarp bamperių – 3,95 m. Trumpas priekinis skyrius ir pasvirusi galinė dalis bei pačiuose automobilio kampuose išdėstyti ratai (ratų bazė – 2,49 m, t. y. rekordas savoje klasėje) byloja apie erdvų jo vidų.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Išvaizda – naujoviška

Naujojo „Twingo“ priekyje dėmesį patraukia naujoji prekės ženklo išvaizdos koncepcija – iškilus „Renault“ logotipas juodame fone. Išskirtinis naujojo miesto automobilio bruožas – briaunuotas priekis ir dideli akies formos žibintai, kuriuos gražiai užbaigia posūkių rodyklės. „Twingo“ ekspresyvumą dar labiau sustiprina apskriti keturių šviesos taškų dienos žibintai. Platus ortakis, kuris įtaisytas žemutinėje bamperio dalyje, stilingai užbaigia ekspresyvų naujojo „Twingo“ priekį.

Pečių linija pabrėžia visą šonų ilgį, nuo pat priekinių žibintų iki galo. Tai „firminė linija“, kurią dar lengviau pastebėti žvelgiant į ratų, o ypač – galinių, arkas ir kuri vaidina itin svarbų vaidmenį kuriant naujojo „Twingo“ tvirtumo ir stiprumo įspūdį.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Galinių durelių rankenėlės užmaskuotos, todėl susidaro įspūdis, kad tai – trijų durų automobilis. Įspūdis apgaulingas: pirmą kartą modelio istorijoje naujasis „Twingo“ turi penkerias duris.

Priklausomai nuo versijos, automobilio proporcijas dar paryškina klijuojami papuošimai, akcentuojantys jo dinamišką, tačiau tvirtą siluetą.

Galiniai žibintai, kurių instaliacija sumaniai paslėpta, pratęsia naujojo „Twingo“ pečių siluetą ir kaip neatskiriama dalis įsikomponuoja į platų langą, stilingai pabrėžiantį automobilio galinę dalį. 

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Stebuklingas „Twingo“ manevringumas – dėl variklio gale

Drąsus sprendimas montuoti variklį gale naujajam „Twingo“ užtikrino gerokai didesnį manevringumą ir erdvesnį nei būtų galima tikėtis iš automobilio, kurio bendras ilgis vos 3,59 metro, saloną.

Pats naudingiausias dalykas, kurį suteikia tokia automobilio architektūra, – tai jo judrumas. Nusprendę montuoti variklį gale, inžinieriai gavo daugiau fantazijos laisvės priekiui. Naujojo „Twingo“ sukimosi skersmuo – vos 8,65 metro, todėl lengvai pasisuka ir ten, kur maža vietos. O jei palygintume su konkurentais, reikia pasakyti, kad „U“ formos posūkiui atlikti jam reikia vienu metru mažesnės erdvės.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Vairuotojo sėdynė – aukščiau

Lengvai privažiuojantis, sensacingai erdvus salonas ir puikus matomumas įmanomas dar ir todėl, kad automobilio priekis trumpas, o vairuotojo sėdynė – pakelta. Iš tikrųjų, trumpas priekis ir platus priekinis stiklas užtikrina aukščiausios klasės matomumą – priekinis vertikalus matomumo laukas yra 12 laipsnių. .

Daugiau erdvės keleiviams

Nors naujasis „Twingo“ 10 cm trumpesnis nei jo pirmtakas, tačiau atstumas nuo prietaisų skydo iki galinių durelių yra 22 cm didesnis.

Dėl trumpesnio priekio atsirado daugiau erdvės priekyje, kuri panaudota keleivių patogumui pagerinti.

2,49 m ratų bazė (padidėjo 13 cm) užtikrina, kad salonas bus erdvus tiek priekyje, tiek ir gale: erdvė keleivių keliams dabar yra 13 cm, t. y. pati geriausia šios klasės automobilių segmente.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Telpa 2,2 m ilgio krovinys

Plokščias naujojo „Twingo“ dugnas, galimybė 50 proc. palenkti galinę sėdynę ir taip sukurti papildomos erdvės bagažui bei į priekį pasvirusi priekinė keleivio sėdynė užtikrina puikų vidaus modulumą, kurį lengvai galima pritaikyti prie konkrečių naudotojo poreikių.

Kadangi variklis pakištas po dugno apačia, 219 dm³ bagažinė yra ypač praktiška, nes dugnas – stačiakampio formos, o ratų arkos neįsikiša į erdvę. Plokščias slenkstis tiesiog idealiame krovimui aukštyje, o 50 proc. palenkus galinę sėdynę, atsiveria plokščias 1,35 m dugnas. Priekinės keleivio sėdynės atlošą irgi galima palenkti į priekį, taigi, naujajame „Twingo“ atsiranda tiek erdvės, kad galima gabenti 2,20 m ilgio krovinį, t. y. 22 cm daugiau nei senesniuose „Twingo“. Tiesiog sumanu, o ypač prisiminus, kad pats automobilis tik 3,59 m ilgio!

Tai, kad naujajame „Twingo“ variklis montuojamas gale, automobiliui suteikia nemažai privalumų. Žengtas itin svarbus žingsnis pirmyn ieškant būdų, kaip šiuolaikišką variklį sumontuoti tokioje mažoje erdvėje. Tai reiškia, kad reikėjo novatoriškai iš naujo apgalvoti, kokia bus paties variklio konfigūracija, kad jį būtų galima pakreipti 49 laipsnių kampu ir taip sumažinus bendrą aukštį, sukurti vietos pakankamai erdviai bagažinei.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Naujajame „Twingo“ montuojami dviejų rūšių „Renault“ naujausios kartos varikliai:

– naujasis „Renault SCe 70“ variklis su natūraliu įsiurbimu. Tai TCe variklių linijos produktas. Reaktyvus šio 70 AG ir 91 Nm 999 cm³ benzininio variklio su natūraliu įsiurbimu veikimas paverčia „Twingo“ idealia transporto priemone važinėti ankštose erdvėse, ypač todėl, kad jo sūkio momentas būna esant labai nedideliems variklio greičiams. Priklausomai nuo rinkos, šis tiek kainos, tiek ir eksploatavimo prasme nebrangus maitinimo blokas bus ir su „Stop&Start“ sistema, ir be jos;

– dinamiškas ir smagus vairuoti „Energy TCe 90“ variklis. Šis 898 cm³ benzininis maitinimo blokas su turbokompresoriumi yra ne tik reaktyvus esant mažiems variklio greičiams, bet ir užtikrina puikų veikimą, nes 90 AG pasiekia esant 135 Nm sukimo momentui. Variklis perprojektuotas specialiai naujajam „Twingo“, jame įrengtas turbokompresorius su elektrine perteklinių dujų nuleidimo sistema optimaliai subalansuoja variklio veikimą ir degalų sąnaudas. „Energy TCe 90“ variklyje standartiškai būna „Stop&Start“, o pats variklis atitinka „Euro 6“ aplinkos trąšos standartą. 

Keleiviui skirtoje vietoje – sodrios blizgios zonos. Pakelta vairuotojo sėdynę ir platus priekinis stiklas užtikrina rekordiškai puikų matomumą priekyje (vertikalaus matomumo laukas – 12 laipsnių). Vairuotojo vieta – sportiška ir smagi, o sportiškumo jausmą dvigubai sustiprina vairas ir prietaisų indikatorių gubtas. Visa tai – ryški užuomina į „Renault“ projektavimo strategijos vainiklapį „Žaidimai“.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Prietaisų skydo formos tvarkingos, o visi prietaisų indikatoriai išdėstyti valdymo pulte, kurį puoši balta apdaila, kuri būna arba glotniai lygi, arba golfo kamuoliuko imitacijos. Prietaisų indikatoriai – tai spidometras, įrengtas vairuotojo žvilgsnio linijoje ir centre sumontuotas ekranas, kurį supanti aplinka puikiai dera su prietaisais ir būna mėlynos, baltos, juodos arba raudonos spalvos.

Ant sėdynių atlošų – paprastos formos galvos atramos, kurių ryški raudona, mėlyna arba pilka spalva išryškina formą ir pabrėžia sėdynės pagalvėlės ir jos atlošo vientisumą.

Vidus – spalvingas

Vidaus apdailoje – juodos ir baltos spalvos kontrasto žaismas. Pats salonas iš esmės yra juodos spalvos, tačiau prietaisų skydo aplinka, vairo intarpai, ventiliacinės angos ir durelės – baltos spalvos. Žaismingas šių spalvų kontrastas sukuria gyvą ir ryškią aplinką.

Naująjį „Twingo“ įsigyjantys vairuotojai turės galimybę rinktis trijų skirtingų spalvų – mėlynos, pilkos arba raudonos – su taškeliais sėdynių ir ranktūrių apmušalus.

Be to, yra ir sportiškesnės apdailos variantas: maloni juoda spalva derinama su raudonos spalvos paryškinimais, o sėdynių apmušalai pagaminti iš mišraus pluošto audinio. 

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

„R & GO®“ radijas būna sumontuotas universaliu būdu – taip, kad išmanųjį telefoną į prietaisų skydą būtų galima įjungti akių lygyje.

„R & GO®“ programėlė suderinama su „Android“ ir „iOS“ operacinėmis sistemomis, o be to, veikia ir su planšetiniu kompiuteriu. .

Taip pat bus galima įsigyti ir „Twingo“ su naujausiąja prietaisų skyde įrengta „R-Link“ daugialypės terpės sistema „R-Link Evolution“. Ši sistema išsiskiria tuo, kad vaizdą ekrane galima ir padidinti, ir traukti, o be to joje integruotas DAB skaitmeninis radijas (priklausomai nuo rinkos).

„Twingo“ išorės ir vidaus suasmeninimo galimybės

Kadangi spalvų, piešinių ir interjero temų pasirinkimas yra didžiulis, naująjį „Twingo“ galima užsisakyti tokį, kuris labiausiai atitiktų jo savininko skonį: nuo sportiško iki „filosofiško“, moteriškai žavaus ar vyriškai griežto. Netgi galimas vintažinis variantas, kurio grafiką įkvėpė legendinis „Renault 5“.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Variklį gale turintis „Renault Twingo“

Tokia suasmeninimo programa leidžia klientams naująjį „Twingo“ pritaikyti pagal savo poreikius taip, kad išorės ir vidaus dekoro elementų spalvos būtų priderintos prie pagrindinės išorinės kėbulo spalvos:

– išorės dekoro elementai: šoninių veidrodėlių korpusas, grotelių apdaila, šoninės apsaugos.

– vidaus dekoro elementai: prietaisų skydo korpusas, ventiliacinės angos, vairo intarpai.

Naująjį „Twingo“ galima suasmeninti ir renkantis 15 arba 16 colių lydinio ratlankius.

Galima užsisakyti ir tokį naujausią „Renault“ miesto automobilį, kuriame būtų elektra valdomas medžiaginis stogas – tai tiems, kurie nori vairuoti atvirame ore. 

„Renault Twingo“ techniniai duomenys:

Matmenys:

  • Ilgis: 3,59 m
  • Plotis: 1,64 m
  • Aukštis: 1.55 m
  • Priekinis vertikalus matomumo laukas: 12,1 laipsnio
  • Sukimosi spindulys: 8,65 m
  • Ratų bazė: 2,49 m
  • Erdvė keliams gale: 13,6 cm
  • Didžiausias krovinio ilgis: 2,20 m
  • Bagažinės talpa: 219 litrų
  • Dėtuvių talpa: 52 litrų

Varikliai:

  • SCe 70: 3 cilindrų benzininis, 999 cm³, normalus įsiurbimas, 70 AG, 91 Nm
  • TCe 90: 3 cilindrai, benzininis 898 cm³, turbokompresorius, 90 AG, 135 Nm

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius