-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sėkminga „Opel” veikla Baltijos regiono rinkoje tęsiasi

„Opel” šių metų sausio – rugsėjo mėn. pardavimai Baltijos šalyse išaugo trigubai: buvo parduoti 1579 automobiliai, kai praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu buvo parduota 521 automobilis. Estijoje ir Lietuvoje pardavimai didžiausi, atitinkamai 652 ir 610 „Opel“ automobilių, o Latvijoje parduota 317. Trečiąjį šių metų ketvirtį „Opel” rinkos dalis Baltijos šalyse sudarė 5,3 proc.
„Opel“ logotipas
„Opel“ logotipas / Gamintojo nuotr.

Per trečiąjį šių metų ketvirtį Baltijos šalyse buvo parduoti 674 „Opel” automobiliai – tokio rezultato visose trijose šalyse nebuvo pavykę pasiekti trejus pastaruosius metus. „Astra” ir „Insignia” yra geriausiai parduodami modeliai – naujos kartos „Astra” modelio buvo parduota 434 vienetai, o „Insignia” – 372.

Nauji modeliai, kurių priešakį „Meriva” ir „Astra Sports Tourer”, taip pat yra populiarūs. Ankstesnės kartos „Astra” modelis užima trečiąją vietą „Opel” pardavimuose, nuo šio modelio neatsilieka ir naujos kartos „Corsa” modelis.

Netrukus bus pristatyti naujos kartos „Zafira Tourer” bei „Astra GTC”. Kartu su revoliuciniu, kasdienai tinkančiu naudoti elektromobiliu „Ampera”, „Opel” ir toliau sieks didinti pardavimus bei pratęsti sėkmingą veiklos periodą Baltijos šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius