Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tęsiasi SAAB ir „General Motors“ dvikova

Kai „General Motors“ (GM) pardavė SAAB kompaniją „Spyker“, GM vadovai džiaugėsi atsikratę nuostolingos įmonės. Tačiau praėjus vos daugiau nei metams, SAAB vėl tapo jų galvos skausmo priežastimi.
SAAB 9-4X
SAAB 9-4X / Gamintojo nuotr.

Kaip žinote, SAAB kompaniją valdanti „Swedish Automobile“ bendrovė sukirto rankomis su Kinijos bendrovėmis „Pang Da“ ir „Youngman“ dėl 100 proc. akcijų pardavimo. Tiesa, tam reikėjo visų akcininkų pritarimo. GM vos ne tą pačią dieną pareiškė, kad sandoriui gali kilti grėsmė.

Ir grėsmė iškilo. Pasak Švedijos laikraščio „Dagens Industri“, GM vis dar blokuoja šį sandorį, argumentuodami, kad nenori konkurentams perleisti svarbių technologijų. Už 350 milijonų, reikia pridurti.

GM atstovas spaudai Jamesas Cainas sako, kad SAAB ir „Youngman“ gali daryti ką tik nori su kompanija, tačiau jei tai 100 proc. sandoris, jie turės apsieiti be GM technologijų. Beje, ir be SAAB 9-4X automobilio, kuris yra 100 proc. GM darbas.

Taigi, kas laukia SAAB? Ar Lietuvos banko „Snoras“ nacionalizavimas turės įtakos SAAB ateičiai? Laukti liko nedaug – pinigai SAAB sąskaitoje greitai baigsis ir jiems teks priimti sprendimą. Laikome sukryžiuotus pirštus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius