-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Toyota“ išrinko geriausią šių metų savo atstovą Lietuvoje

Prestižinis „Ichiban“ ženklas, kuris kasmet būna įteikiamas už geriausią „Toyota“ klientų aptarnavimą, Lietuvoje vėl atiteko UAB „Tokvila“. Tai yra jau trečias kartas, kai bendrovė sulaukia tokio įvertinimo, rašoma kompa-nijos pranešime spaudai.
Koncepcinis „Toyota FT-1“
Koncepcinis „Toyota FT-1“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Esame labai laimingi, kad mūsų darbas ir pastangos buvo pastebėti ir įvertinti. Tai svarbu visai įmonės komandai, kurios didelė dalis čia dirba jau daugelį metų. Šis ap-dovanojimas, manau, yra dar vienas įrodymas, kad sausį, švenčiant įmonės 20-metį, mūsų valdybos pirmininko Petro Ignoto duotas pažadas ir toliu siekti tik ge-riausių rezultatų nebuvo atsitiktinis“, – sužinojęs apie skirtą apdovanojimą sakė „Tokvilos“ generalinis direktorius Algimantas Purauskas.

Jo vadovaujama įmonė „Ichiban“ apdovanojimą taip pat yra gavusi 2010 ir 2013 metais. O naujausio, 2014 metų ženklo, įteikimo ceremonija įvyks birželio mėn. Ka-nuose (Prancūzijoje).

„Ichiban“ apdovanojimas yra pereinamasis, todėl įmonė juo džiaugtis gali vienerius metus. Jį turinti bendrovė laikoma geriausiu „Toyota“ atstovu šalyje, kuris užtikrina aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą, tiek parduodant automobilius, tiek ir at-liekant jų techninį aptarnavimą. Be to, šis ženklas rodo, kad „Toyota“ automobiliais prekiaujanti įmonė palaiko itin glaudžius santykius su savo klientais.

„Ichiban“ japonų kalboje reiškia „pirmas“. Tai svarbiausias „Toyota“ apdovanojimas, kuris skiriamas tik kokybiškiausią ir geriausią aptarnavimą teikiančioms atstovybėms Europoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius