Tyrimas nustatė, kad dviem metrais prailginus krovininio automobilio priekabą, bet išlaikant šiuo metu JK galiojantį 44 tonų limitą, būtų galima sutaupyti net 13 proc. visų CO2 emisijų. Papildoma vieta kroviniams suteiktų galimybę transportuoti papildomai 100 tūkst. tonų krovinių per metus.
Tyrimo rezultatai jokiu būdu nesiūlo pradėti naudoti keliuose vadinamų autotraukinių, kokie naudojami Australijoje. Nuo to ženkliai nukentėtų eismo dalyvių saugumas. Australijoje, kur keliai driekiasi tūkstančius kilometrų neužsukdami į jokį miestą, tai veikia, tačiau Britanijoje, kaip ir daugumoje Europos Sąjungos šalių, keliai eina per smarkiai apgyvendintas vietas.
Tokią krovininių automobilio prailginimo idėją dar 2006 metais iškelė tas pats transporto departamentas. Tiesa, tai buvo tik spėjimas, kuris išanalizavus šio tyrimo duomenis pasitvirtino.
Šio departamento darbuotojai neatmeta galimybės, kad su tyrimo rezultatais kreipsis į vyriausybę ir pradės įstatymo keitimo procedūras. Tiesa, tam reikia patvirtinimo iš daugybės valstybinių įstaigų, o taip pat ir bandymų keliuose. Tai užtruks, bet gal netolimoje ateityje ir išvysime mūsų keliuose kiek ilgesnius vilkikus.