Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vakoil“ apyvarta augo beveik dvigubai

Per devynis šių metų mėnesius lietuviško kapitalo degalinių tinklo „Vakoil“ apyvarta, lyginant su tuo pačiu 2010 m. laikotarpiu, išaugo 96 proc. – nuo 13,1 mln. iki 25,7 mln. Lt.
„Vakoil“ degalinė
„Vakoil“ degalinė. / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Degalinė Degalai

„Vakoil“ direktoriaus Povilo Ugianskio teigimu, 12,6 mln. Lt apyvartos augimui sąlygas sudarė žymus naujų klientų skaičiaus padidėjimas. Anot P.Ugianskio, sparčiai augo verslo klientų skaičius – per devynis 2011 m. mėnesius „Vakoil“ sudarė naujas bendradarbiavimo sutartis su daugiau nei 160 įmonių.

Šių metų trečiojo ketvirčio „Vakoil“ apyvarta, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 50 proc. ir pasiekė 9 mln. Lt. Pernai trečiojo ketvirčio „Vakoil“ apyvarta buvo 6 mln. Lt.

„Šie metai dar nesibaigė, tačiau jau dabar galima tvirtai teigti, jog jie bus vieni sėkmingiausių įmonei per visą jos veiklos dešimtmetį – aktyviai vyksta degalinių tinklo plėtra, auga naujų fizinių asmenų ir verslo klientų skaičius“, – sako P.Ugianskis. 

„Vakoil“ direktoriaus pabrėžia, du stambius tinklo plėtros projektus – Vilniaus ir Marijampolės degalinių atidarymą – įgyvendinusi bendrovė neketina sustoti ir planuoja tolimesnę plėtrą. Pasak P.Ugianskio, tai sudarys palankias prielaidas sėkmingai „Vakoil“ veiklai ir sustiprins įmonės pozicijas degalinių rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius