Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vertingiausi 2010 metų automobilių prekių ženklai

Žurnalo „BusinessWeek“ ir Niujorko kompanijos „Interbrand“ paskelbtais duomenimis, vertingiausi automobilių prekių ženklai 2010 metais buvo „Toyota“ (26,1 mlrd. JAV dolerių), „Mercedes-Benz“ (25,1 mlrd. JAV dolerių) ir BMW (22,3 mlrd. JAV dolerių).
„Toyota Verso“
„Toyota Verso“

Apskritai vertingiausi prekių ženklai 2010 metais buvo „Coca-cola“ (70,4 mlrd. JAV dolerių), IBM (64,7mlrd. JAV dolerių), „Microsoft“ (60,9 mlrd. JAV dolerių) ir „Google“ (43,5 mlrd. JAV dolerių).

Interneto portalas Autoplius.lt pristato vertingiausių automobilių prekių ženklų dešimtuką.

Vertingiausių automobilinių prkės ženklų „Top10“
Vertingiausių automobilinių prekės ženklų „Top10“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius