-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vokietijos vairuotojai įvertino „Mitsubishi“

Vienas žinomiausių Europoje interneto portalų apie automobilius Autobild.de paskelbė kasmetinius vairuotojų pasitenkinimo (Customer Service Index) tyrimo „J.D. Power Report 2016“ rezultatus. Internete vykusios apklausos dalyviai „Mitsubishi“ prekės ženklui skyrė pirmąją vietą prekės ženklo vertės kategorijoje. „Mitsubishi“ šioje kategorijoje surinko mažiausiai nepasitenkinimo balsų.
„Mitsubishi“
„Mitsubishi“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Po „Mitsubishi“ dešimtuke toliau rikiuojasi daugiau vairuotojų priekaištų surinkę prekės ženklai: „Peugeot“, „Skoda“, „Volvo“, „Seat“, „Nissan“, „Hyundai“, „Mercedes-Benz“, „Mazda“ ir „Kia“.

Daugiapakopėje apklausoje dalyvauti gali tik tie vairuotojai, kurie savo automobilį vairuoja bent dvejus metus. Galutiniame balsavime dalyvauja tik tie automobilių modeliai, kurie surenka daugiausiai vertinamųjų atsakymų. Gamintojo įskaitai reikia ne mažiau kaip 100 atsakymų. Tyrime vertinami prekės ženklai, renkami klasės nugalėtojai (nuo mažiausių automobilių iki kompaktinių SUV) bei atskiri modeliai, kurių nugalėtojų lentelėje išsirikiuoja net penkiasdešimt.

Tyrime klausimai yra suskirstyti į kategorijas: kokybė, patikimumas, patrauklumas ir priežiūros išlaidos. Visi atsiliepimai yra vertinami ir sumuojami bei išvedamas rodiklis, nurodantis nugalėtojus. Į indeksą įtraukiami ir atsiliepimai apie automobilio pardavėją: nuo transporto priemonės prekės ženklo iki aptarnavimo kokybės.

J. D. Power – įsteigta 1968 metais ir pavadinta įmonės įkūrėjo vardu, yra viena žinomiausių rinkos tyrimų kompanijų pasaulyje. Nuo 2002 metų įmonė vykdo kasmetinę Vokietijos vairuotojų apklausą, kurioje sudalyvauja daugiau kaip 15 tūkstančių vairuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius