-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Volkswagen Golf“ gavo du „Auksinio vairo“ apdovanojimus

Septintosios kartos „Volkswagen Golf“ mėgaujasi pirmtakų šlove. Nuolatinis automobilizmo ekspertų dėmesys, spaudos atstovų simpatijos, lūkesčius viršijanti paklausa, vienas po kito skinami įvairių konkursų laurai. Automobiliams skirtų žurnalų skaitytojai taip pat pastebėjo ir teigiamai įvertino „VW Golf VII“, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Volkswagen Golf“
„Volkswagen Golf“ / „Volkswagen“ nuotr.

„Auksinio vairo” („Golden Lenkrad”) konkursą organizuojantys Vokietijos leidiniai „Auto Bild” ir „Bild am Sonntag” išskyrė „VW Golf VII“ iš gausaus mažosios ir kompaktiškosios klasės konkurentų būrio. Skaitytojų balsavimo rezultatai ir ekspertų žiuri komisija „VW Golf VII“ paskyrė „Auksinį vairą” mažųjų/kompaktiškų automobilių kategorijoje. „Auksiniu vairu“ įvertinta ir sėkminga „VW Golf“ reklaminė kampanija.

„Auksinio vairo” apdovanojimas įsteigtas 1976 metais. Jis teikiamas geriausiems naujiems šių kategorijų automobiliams: „Mažieji/kompaktiški automobiliai", „Vidutinės klasės”, „Kabrioletai/kupė”, „Vienatūriai”, SUV ir „Aukščiausioji/prabangos klasė”. 

Šiemet prizų teikimo ceremoniją, vykusią Axelio Springerio leidybos namuose Berlyne, stebėjo gausus verslo, politikos ir žiniasklaidos atstovų būrys, o VII kartos „VW Golf“ skirtą „Auksinio vairo“ apdovanojimą atsiėmė „Volkswagen“ koncerno vyriausiasis inžinierius Dr. Heinzas-Jakobas Neußeris. 

Jis užtikrino, kad jau 30 milijonų tiražu parduotas „Volkswagen Golf“ bus nuolat tobulinamas, diegiami nauji pavaros mechanizmai, kuro rūšys, techninės sistemos, pristatomi nauji kėbulų variantai. Kaip pavyzdys buvo paminėtas link masinės gamybos artėjantis suspaustomis dujomis varomas „Volkswagen Golf TGI“ ir kitais metais į gatves išriedėsiantis „Golf“ įkraunamas hibridas bei elektromobilis. Be to, 2014 metais į gatves išriedės ir visiškai naujas, universalo ir vienatūrio bruožų turintis „Golf Sportsvan“.

Antrasis „Auksinis vairas“ suteiktas už reklaminę kampaniją „Der Golf. Das Auto". Jis įteiktas „Volkswagen“ marketingo direktoriui Christianui Klingeriui, kuris patikino, jog „Golf“ modelio reklamose ir toliau bus akcentuojami autentiški žmogiški santykiai ir siunčiamos reklaminės žinutės tikslinei auditorijai. 

Kaip ir anksčiau, nebus užmiršti ir eismo saugumo bei socialinės atsakomybės aspektai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius